we will walk

all my life i've been waiting for
i've been praying for
for the people to say
that we dont wanna fight no more
there wll be no more wars
and our children will play
one day

HOLA !
Idag bokade jag och Ruth varan Las Vegas resa ! 21 juni - 30 juni , lovely :) Langtar sa mycket tills horan kommer.. Endast en manad nu !
Har inte mycket annat att dela med mig av... Det ar lordag. Helg. Ska inte gora ett piss ikvall. Tror jag.. Far se vad som hander imorgon. Kanske ska hitta pa natt med Lauren och Vince. Yayy.
Va pa baseball igar med Renee , Em och Brynn. Pirates forlorade. Sugigt. Matchen var uppgjord. Seriost , domarna sog. Det var varmt som satan ocksa. 30 grader hela kvallen. Nar jag kom hem , klockan 1 pa natten var det 25 grader fortfarande. Svettades som ett monster , och jag hade panik pa Brynn hela kvallen ocksa. Den tjejen kan man irritera ihjal sig pa.


Reneeeeeeeeeeeeeeeeeeee !


Sockervadd , yes sir !

Las Vegas Baby ! 1 manad och 13 dagar !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0