the taste of ink

Idag var det Mors dag har i USA. Det firades med champagne och fin middag downtown. Moder uppskattade det iaf.
Whatever. Vet inte vad mer jag ska skriva. Har varit paranoid idag haha (matilda fattar) men det ar battre nu. Har valt ut kort till min graduation injbudan. Blir perrfa. Har valt ut klader jag ska ha pa mina Senior Pictures. Har lyssnat sonder mig pa The Used. Har dromt om sommaren. Har dromt om Frankrike. Har malat naglarna roda. Aka , jag har inte gjort nagot viktigt alls.
Nu ska jag sova. Maste vakna om 6 timmar. Woho...


Mitt nya favorit kort !

Kommentarer
Postat av: matilda

thed ussssssssssed!!!! så stört bra!

2010-05-16 @ 12:32:47
Postat av: frida

i know , love <3

2010-05-16 @ 14:53:19
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0