one day

Hejsanhoppsan. Kom nyss hem fran skolan. Sitter och lyssnar pa lite underbar musik , borde dock ga ut och satta mig i solen kanner jag men jag flagnar pa ryggen for tillfallet... Det ar 30+ och sol. Love it. Not. Okej , ska inte klaga.
Vettefan vad jag ska saga. Kommer alltid pa grejer att skriva efter jag skirivit ett inlagg , sen glommer jag bort dom tills nasta gang jag skriver. Typical.
Idag ar det Cinco de Mayo , trevligttrevligt. Blir firande pa en shady mexicansk restaurang ikvall med Renee Anna och Lauren. Love life.
Jag hatar drommar PS. Madde forstar vad jag pratar om haha. Men drommar suger. Jag hatar att dromma. Borjar ifragasatta mina kanslor nar jag drommer. Icke bra.

Orkar inte skriva na mer. Bjuder pa en bra lat istallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0