king without a crown

BONJOUR.

Har nyss vaknat , vaknade halv nio. Pa en sondag. Maste vara rekord tidigt. Jag brukar sova bort hela dagarna nar det ar helg..
Just nu gor jag inget viktigt. Lyssnar pa Matisyahu och planerar min dikt som ska vara klar tills imorgon. Det ma handa att den kommer bli lite deep. Men det ar sant som min larare gillar. Jag borjade braka med honom i torsdags dock. Kanns konstigt for han ar typ den enda lararen jag gillar. Jag var sa javla forbannad. Kanns ocksa konstigt , for jag brukar aldrig kanna mig arg.
Nu ar jag bara redo for sommaren. En del av mig vill vara kvar har sa lange som mojligt , men en annan del av mig vill bara dra till Frankrike sa fort som mojligt och starta ett nytt liv. Sa mycket som jag alskar det har stallet ar jag ganska done ocksa. Bara 3 manader kvar tills jag ar dar pa Franska Rivieran och njuter av livet...
Jag tog mina senior pictures i fredags. Dom blir nog asbra. Fotografen verkade supernajs och vi va pa jattecoola stallen och tog.


Inte langt kvar nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0