follow me down

Hola people. Nu var det ganska langesen jag uppdaterade. Det ar sa jobbigt , jag orkar aldrig haha. Kanns som att mycket har hant sen jag uppdaterade sist , men anda inte. Har varit i Washington DC iaf , det var harligt. Lite kallt vader men soligt iaf. Trevligt trevligt. Sag val allt man ska se. Vita huset , Washington monumentet , US Capitol , Lincoln Memorial och Vietnam Veterans Memorial.
Vad mer har jag gjort ? Kommer fan kanppt ihag. I fredags va jag pa Senior Banquet. Middag pa en stor bat pa floderna Downtown for alla seniors (400 av alla 700 var dar , det var kul). Var asfint vader, 30+ och sol, sa alla bilder blev jattefina. Det var faktiskt jatte kul.
Igar sa blev det beer pong och flip cup med tjejorna. Har nog aldrig haft sa roligt som igar , eller jag har iaf inte skrattat sa mycket som jag gjorde igar. Var verkligen en harlig kvall med underbart vader , underbara manniskor och underbara historier.
Har fatt en Prom date ocksa. Inte jatte excited. Var tvungen att saga yes dock , han skrev en rap och spelade in och gav till mig dar han rappade om varfor jag skulle ga med honom och hur underbar jag var. Den va asrolig och bra sa jag kande mig tvingad. Och sa sjong han om hur vacker och grejs jag va sa da kunde jag ju verkligen inte saga nej till stackarn. Han ser dock ut som ett offer sa pictures kommer ju bli forstorda , men whatever. Orkar inte bry mig langre.
Detta var allt jag orka med for stunden. Ska forsoka att inte vanta allt for lange med nasta uppdatering. Snart are Cinco de Mayo. Da blire partaj har i USA. Trevligt trevligt.
Och nu kom nyss mamma in i mitt rum , kallade mig en hamster och gick omkring med trosor ut o in. Sicken trevlig familj jag har.

Bildbomb ? Okej.


White house.


Vietnam Veterans Memorial. 8100 m2 mur med alla amerikanska soldaters namn som dog i Vietnam kriget (60 000 amerikaner dog p.s. Ratt ovart)


Washington Monumentet.


Senior Banquet.


Scandalous picture.


Love.


Love.


Love.


Beer pong.


Loser laget.


Flip cup. Varldens roligaste men drygaste "lek".


Flip the cup bitches. Winners.

Kommentarer
Postat av: madelen

Ursäkta Quatro de Mayo borde vara viktigare än cinco!

2010-05-03 @ 09:39:16
URL: http://madelennn.blogg.se/
Postat av: frida

haha sjalvklart , qautro de mayo sa hissas ju flaggor o grejs ;) glomde jag namna de ?

2010-05-03 @ 12:07:21
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0