the planets bend between us

Hejhopp :)
Sitter har hemma ock ar sjuk for tillfallet. Var hemma fran skolan idag vilket ar ganska skont men samtidigt lite langtrakigt. Sitter i alla fall ute i solen shorts o linne, ater sushi , lyssnar pa Snow Patrol och laser min bok. Gotta live on the bright side of life ! Dock ar det lite jobbigt, ser hur javla blek jag ar haha, det ar sorgligt...
Idag fick jag mina drawing grejer jag bestallt , blev overlycklig och borjade genast satta igang och rita lite. Sa javla harligt.
Faglarna kvittrar och rabatterna har borjat blomma ocksa, alskar varen ! Fast nu vill jag bara att sommaren ska komma (84 dagar kvar tills Madde anlander; 86 dagar kvar tills graduation).
I helgen blir jag ensam hemma. Moder och fader och farmor och farfar ska aka en snabbis till huvudstaden (Washington DC om nagra puckon inte visste) och jag valde att stanna hemma och ta hand om monstret for att tjana lite cash. Kan alltid vara bra. Speciellt om jag ska ha nagra pengar till mat och andra nodvandigheter nar jag och Madelen ska roadtripa pa vastkusten. Menmen , jag overlever nog... :)
Min dator brinner upp.... Svart tangentbord+sol = stekhett.
Nu ska jag aterga till min bok och njuta lite.
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0