little house

YEEEEEEEEESSSS !! Idag, mina damer och herrar, sa bokade jag och betalde for min skola i Frankrike som jag valt ut :D 21 augusti sa drar jag dit, laser ca 3 lektioner om dagen varje dag pa formiddagarna sen varje eftermiddag och helg ar jag ledig. Skolan ligger precis vid stranden och lagenhetsbyggnaden ligger kanske 10 minuter fran skolan. HIMMELRIKE. Sen efter jullovet ska jag forsoka fa ett jobb i Antibes, staden dit jag flyttar, och soka efter egen lagenhet :) Iiiih langtar sa mycket !
Igar var det St Patricks Day , alla var kladda i gront. Jag och mina friends firade detta med party. Det va kul. Jag och Olivia bestamde oss for att vara twins , med grona hotpants , vita boxarlinnen , svart paljettiga hangslen och grona blommor i haret. Det var HOT. Hahah. Are det daligt av mig att jag inte har duschat idag ? Jag orkar inte.


Fran igar. Haha.

ANTIBES


ANTIBES


KAN JAG FA FLYTTA NU ELLER ??

Kommentarer
Postat av: jessica molin

jag är inte lite avundsjuk:)))

2010-03-17 @ 09:42:12
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0