leopard-skin pill-box hat

Whatsup bitches ?
Ett tag sen jag uppdaterade kanns det som. Sorry for det. Vettefan vad som har hant sen jag uppdaterade sist... Vi firade Olivia i helgen for hon fyllde ar i mandags. Det var valdigt trevligt. Imorgon ska vi fira Renee som fyller ar.
Annars hander det inte mycket i mitt liv faktiskt. Dagarna ar alla likadana , typ. Forutom dom da man glommer natt hemma och maste sticka fran forsta lektionen helt utan tillstand och speeda hem och hamta det och sen speeda tillbaka... Kanns som alla pa skolan har drabbats av senioritis , alla gar omkring valdigt uttrakade och trotta.
Imorgon maste jag lasa upp en dikt jag skrev i min creative writing class for hela klassen. Alla maste lasa dom hogt infor alla , och min dag ar imorgon. Jag ar nervos.
Har varit ute och sprungit alla dagar den har veckan. Plus fredag och lordag forra veckan. Ar stolt over mig sjalv. Kommer val formodligen gora det imorgon ocksa. Och lordag och sondag. Var sa javla skont vader idag. Stralande sol och 8 grader varmt. Borjar iaf bli var nu men jag langtar anda sa JAVLA myckeet till sommaren. Kan det inte bli sommar nu bara ? Madde , Graduation , Roadtrip vastkusten , Warped Tour , NYC , Ocean City  och slutligen flytta till Frankrike vilket kommer innerbara TOTAL frihet.
Aja. Har inte sa mycket mer att skriva. Ar svart att komma pa saker som hant som ar vart att beratta om nar allt man kan tanka pa ar framtiden...
Puss darlings.


Jag och Renee.


Hur vacker ar hon inte ? Fyfan vad jag vill vara som hon. Minus drogerna perhaps.


Kolla bara pa henne. En av dom vackraste som levat pa denna jord ? Mojligtvis ja.

(PS. Idag fyllde Texas 6 ar haha. Grattis lilla gris)

Kommentarer
Postat av: linnea

vem är hon?:P längtar bara till framtiden!!

2010-03-06 @ 17:54:20
Postat av: Camilla Andersson

kan inte annat än hålla med dig om edie!

2010-03-28 @ 14:33:44
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0