in transit

Hejhopp. Idag blev jag vackt klockan sju av en pipande hund som var redo att ga ut och ga. Lyckades dock fa honom att hoppa upp i sangen och gosa med mig ett tag innan jag tvingade mig sjalv att kliva upp och ge honom lite mat och slappa ut honom pa baksidan for att kissa. Sen drog jag ivag pa en liten morgonjogg. Det var harligt , men otroligt vaaarmt. Jag trodde det skulle vara lite kyligt pa morgonen men ville anda ha shorts pa mig sa jag drog pa en understallstroja under min t-shirt. BIG mistake. Svetten rann.
Horde att ni fatt fint vader i Sverige antligen , kanns ju kul att vi ska fa pissigt da hah. Imorgon o tisdag ska det regna sen resten av veckan ska det va ganska kallt, dock ska solen titta fram sa det gor val inget. Kanske.
Hade konstigaste drommen har om natten ifall nan ville veta. Dromde att jag helt plotsligt blev lesbisk och skaffade 11 ungar, och mellan varje unge sa valde jag att vara surrogatmamma at random manniskor for att tjana pengar. Min framtid? Nejtack. Haha.
Tror jag ska ta mig ett litet bad snart... Kanns valbehovligt. Ska traffa Lauren pa Starbucks snart.
Nu har jag bestamt mig for att skriva en bok ocksa. Pa riktigt. Maste ju hedra pakten, eller hur M.Rosdahl ?

Puss. Skriver mer senare kanske.



Kommentarer
Postat av: madelennn

Jo, vårat fina väder varade i en dag.. Idag fick vi -2 och snöstorm (överdriver inte när jag säger storm)...

2010-03-21 @ 16:57:56
URL: http://madelennn.blogg.se/
Postat av: frida

usch o fy , jag beklagar...

2010-03-21 @ 17:32:22
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: matilda

Jaa... Som sagt är ju turnén redan planerad!!

2010-03-24 @ 07:38:33
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0