easy target

Hejsan alla barn !
Har nyss kommit hem fran en liten joggingtur , det kanns valdigt bra maste jag saga. Har sprungit 12 utav de 14 senaste dagarna maste jag erkanna , och vissa av gangerna har jag dragit ivag pa riktiga langturer - 7 km. Marker verkligen att det blir lattare o lattare. Sprang dock bara 4.2 idag. Men det ar sa javla harligt har just nu! Den har veckan har det legat runt 20 grader och varit sol varje dag. Idag vare till och med 22 grader ! Killar springar med bar overkropp och shorts runt i parken. Jag svettas ihjal i mina trekvartsbyxor o min t-shirt . men fan , jag pallar inte att raka benen an haha. Maste dock gora det ikvall/imorgonbitti for jag har planerat att ha kjol imorrn.
Imorrn ska jag ner till South Side med Brynn efter skolan . Det ar mitt favoritstalle har i Pittsburgh , alla varldens mysigaste affarer och cafe stallen ligger dar. Blir Urban Outfitters , The Culture Shop , Beehive , Crazy Mocha och Jamba Juice! Sen ska vi ta en tripp till Shady Side och kopa glass pa Oh Yeah's (!!!!) - basta stallet i hela varlden. Seriost , aldrig alskat ett glass/cafe stalle sa mycket. Yes , vi har hela dagen planerad :)
Ikvall kommer farmor och farfar hit , ska bli jattekul har saknat dom som fan !
Sen har jag ocksa bestamt min framtid nu , pa riktigt. Iaf det kommande aret. Har valt ut en skola pa franska rivieran nu och i helgen ska jag och mamma och pappa boka/betala. Ett halvar pa en jattemysig liten skola nagra hundra meter pa stranden , sen ska jag soka jobb det andra halvaret nar jag kan spraket lite battre :) Kommer bli perfa. Efter det ska jag soka till ett akta universitet och borja pa en riktig utbildning nagonstans i Frankrike och sa ska jag forsoka fixa sa att jag kan aka ett year "abroad" till italien :) Det ar min utbildningsplan an sa lange. Ska nog forsoka borja pa en creative writing/english linje om dom har det. Alskar ju som sagt att skriva. Fick A+ pa min poem i min creative writing class och min larare sa att han LOVEEED it. Kandes bra. hela klassen verkade gilla den. Vill verkligen bli en framgangsrik, omtyckt forfattare...
Tjaaaa , vad mer ska jag beratta om mitt liv? Mina kompisar Ben och Anthony forsoker fixa ihop mig med deras kompis. Jattekul. Not. Dom ar irriterande. Haha. Idag bestallde jag drawing och sketching papers och riktiga drawing pencils och charcoal pencils. Det kommer med posten pa onsdag. Langtar :) Har fatt slut pa det pappret jag snodde med mig fran min drawing class forra terminen haha. 
Aja. De finns inte sa mycket mer att saga. Mitt liv ar trakigt. Jag langtar till Bamboozle festival 1 maj. Jag langtar tills Madelen kommer 9 juni. Jag langtar tills jag och Madelen aker till vastkusten. Jag langtar tills jag aker till Ocean City den 18 juli. Livet just nu ar trakigt.

 
Best friends <3


Min skola i Frankrike.


Skolan :)


Lagenhetshuset :)

Kommentarer
Postat av: emma

FYFAN FRIDA! avis som en pundare. grinar när ja ser ditt liv

2010-03-12 @ 12:15:19
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0