crack the shutters

Hallloj. Ska inte skriva mycket. Orkar inte, maste sova snart. Klippte mig idag (!!!!!!!!!!!!!!) , fy vad haret ar kort nu. Har nog inte haft de sahar kort pa typ tva ar. Kanns bra pa ett satt , for mitt har innan va sa jaaavla slitet och nu kanns det frascht och lent. Hoppas dock att det vaxer ut snabbt...
Den 17 april ska jag troligtvis till Washington DC. Hoppas att det blir av !
Nasta vecka pa tisdag (onsdag?) far jag SPring Break (Hallelujah). Valdigt valbehovligt.
Nar jag kommer tillbaka till skolan efter Spring Break sa ar det April. Det ar ju fortusan sommar ju. I alla fall har ;) Gud sa tiden gar fort trotsallt. Vill ha sommarlov och allt det som det bar med sig (Madde, student, vastkusten, ocean city, hem till schweeeeden, flytta till Franceee)<3
Jag langtar jattejattemycket. 21 Augusti och je suis une francaise et parle couramment le francais ! Voulez vous coucher avec moi ce soir ?


Nu, tack ?


Kommer faktiskt sakna det har stallet dock...

Kommentarer
Postat av: emma

älskar när du uppdaterar!!

2010-03-23 @ 09:01:37
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0