batten down the hatch

Buongiorno !
Borjade att beskriva min upplevelse med den perfekta finnen; riktigt stor och fet och den gick att klammas TRE ganger , alla ganger med ett splash. Men det blev riktigt snuskigt. Tycker ni det dar lat snuskigt ska ni anda kanna er lyckligt lottade... Haha. Jag ar trott. Skyller pa det. Har inga begransningar nar jag ar trott.
Har iaf precis packat klart infor South Carolina imorgon. Ska bli skont. Bor precis vid beachen o allt. Dessutom sa skare va runt 28 grader nu och det gillas skarpt!
Far Spring Break imorgon btw. Tills nasta tisdag. Skont med ledighet. Jag och Mary har planerat massa busigheter infor helgen. Loooovely. Har dock ett biologi test imorgon. Forsta lektionen , skippar Newspaper och tar testet istallet sa jag kan dra hem direkt efter det. Jag och mamma aker till flygplatsen direkt jag kommer hem.
Tittar just nu pa Dirty Dancing. En riktig gammal goding. Var helt besatt av den har filmen forut. Och jag alskar den fortfarande !
Det var allt for mooooii !
Adjoken froken.


Kommentarer
Postat av: matilda

"Nobody puts Baby in the corner."

2010-04-03 @ 17:20:16
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0