lullabies

Sitter och tanker pa Sverige. Alla minnen man har darifran. T.ex nar jag och Madde kor vilse i skogen med fyrhjulingen , som dessutom fastnar i ett dike. Och vi i sma shorts och flipflop far panik och inte vet vad vi ska ta till oss. Det var tider det... Saknar Sverige ibland. Och ar avundsjuk pa mamma som ska aka hem i slutet av februari. Jag kommer inte kunna komma hem forran augusti. Typ sista veckan i augusti har jag bestamt att aka hem. Far se hur det blir med det , for pappa pratar om att aka till Brasilien snart ocksa... Aja , nog pratat om det. Jag far langta tills Madde kommer i juni istallet. 136 dagar kvar :)
Just nu sitter jag och lyssnar pa lite Blink , va fan langesen jag lyssnade pa dom kanns det som... Sitter inne pa toaletten , fraga mig inte varfor , men jag gillar att sitta har inne. Jag kan agna mig at mina egna tankar har inne. Plus sa ar det harligt att hora regnet sla mot takfonstret har inne. Jag kom hem ganska nyss. Helt dod i kroppen. Igar akte jag och Lauren upp till SRU , ett college har i narheten och ehehe... Ja.. Lite partaj blev det val. Maste g ju erkanna.

Tankte ocksa bomba er med bilder , eftersom jag tydligen var sa dalig med det... Sa har far ni !


Langesen. Zoe , Jag , Mary och Brynn fran Black Eyed Peas.


Langesen. Mina tjejer och jag :)


Haha.. Forra manaden typ. Super nyktert ? Absolut !


Jag och Alyssa.


Jag och Lauren.


Jag och Lina fran nyar.


Hur garna vill ni sitta i en bil med mig framfor ratten ?


New York :)


Hogst upp pa Rockafeller Center :)


Empire State Building (det roda och grona)


Jag Anna och Lina !


Central Park !


Central Park !


Utsikt over Manhattan fran Central Park.

Kommentarer
Postat av: maddde

JAG SAKNAARRR DIIIIG!

ps. vi åker väl till nyc när jag är hos dig?

2010-01-24 @ 22:08:22
URL: http://madelennn.blogg.se/
Postat av: emma

ja vill med till new york:(

2010-01-25 @ 09:01:48
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: matilda

OMG kommmmm hemmmmmmm!!!

SAKNAR DIG SOM FAN

2010-01-25 @ 23:59:28
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto
Postat av: linnea

frida är min underbara älskling som jag saknar så!!(L)

2010-01-28 @ 00:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0