give me one good reason

Kom nyss hem fran hockey. Valgorenhetsmatch mellan min skola och vara enemies , Pine Richland. Vi vann , wooohoo ! Jag trodde arligt att vi skulle forlora , men icke. En av mina bra kompisar Lindsey ar med o spelar. Hon ar sa duktig att hon far vara med i killaget , plus att hon har fatt ett full ride scholarship (hon behover inte betala ett ore) till Dartmouth (ett universitet har for er som inte visste. En av de atta Ivy League skolorna) for hockeyn. Iaf , matchen var val lite sadar. Jag gillar inte hockey jattemycket. Speciellt inte nar man maste sta utomhus. Bla. Det borjade snoa nar vi stod dar ocksa (:o) , alla blev helt lyriska. Forutom jag och Anna.
Hittade lite bilder fran i helgen pa kameran. Delar med mig av dom acceptabla haha.
Imorgon ar det ny termin. Nya lektioner. Vissa iaf. Kommer ha Psychology istallet for Drawing , Photography istallet for Law and Justice , European history istallet for Acting och Litterature istallet for Composition. Far se hur de klasserna ar... Uhm , vad mer kan jag skriva ? Inte sa mycket mer har hant sen jag senast uppdaterade (igar , kanner mig stolt , uppdaterar fett ofta nu). Sag en film igar , The Pregnancy Pact , helt psycho. Handlar om nagra tjejer i High School som gor en pakt om att bli gravida samtidigt. Sann historia. Sjukt.
Tror jag ska ga och lagga mig nu faktiskt... Snart midnatt och maste ga upp halv sex imorgonbitti. Hatar att skolan borjar sa javla tidigt. Forst kanske jag ska lasa nagra sidor i My Sisters Keeper.

Jaja , vi hors val sakert imorgon ! Puss godnatt.
 
BTW , Blair eller Greg !? HJALP MIG BESTAMMA !


Lauren och Jag superduper glada. Hehe.


Brian. Hahaha , varldens gayigaste bog.

 
Lauren och jag ganska doda efter kvallens bravader.

PS. TACK MADDE MIN ALSKLING FOR DEN FINA NYA DESIGNEN !

Kommentarer
Postat av: maddde

men BLAIR!! hallå pakten!

2010-01-26 @ 09:15:07
URL: http://madelennn.blogg.se/
Postat av: matilda

jaa eller hur, BLAIR!!!



(hahah fett kul om han hittade din blogg och översatte den till engelska ;)

2010-01-26 @ 16:15:09
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0