all the small things

Okej , blev lite inspirerad av Madelen , sa jag maste gora en san har jag ocksa.
Datum jag langtar till ! :) Ge mig var , ge mig SOMMAR !

31 Mars - 5 April - Spring Break , a.k.a South Carolina med mor och far
30 April - Senior Banquet
1 Maj - Bamboozle festival med Sam. Ska fa se AVA (karlek) , Ke$ha , Paramore och Maddes favvisar Escape The Fate
29 Maj - PROM
9 Juni - 15 Juli - MADELEN KOMMER ! Tar studenten , aker till Las vegas , roadtrip i California , Warped Tour och mycket mer.
18 - 25 Juli - Ocean City med Anna , Mary , Emily , Brynn och Renee!
Sen i augusti kommer jag formodligen aka tillbaka till Sverige , sen flytta till Frankrikeoch lara mig franska :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: madeleennnn

9 JUUUNNNIIII!<3<3<3



ps. du måste ta många bilder och filma åt mig när du ser mina älsklingar (escape the fate)!!

2010-02-27 @ 10:41:42
URL: http://madelennn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0