i may be rude but i'm the truth

Hejsan hoppsan ! Nu har jag inte uppdaterat pa cirkus en vecka , daligt av mig jagvet... Inte mycket roligt har hant som jag kan dela med mig av. Fick nya lektioner forra veckan , har Psych , Multiculture , Creative Writing och Literature istallet for Drawing , Law and Justice , Acting och Composition. Roligt roligt , forutom Creative Writing.... Eller lararen ar hur skon och rolig som helst och sjalva kursen verkar bra och rolig (da tanker ni , vafan gillar hon den inte for da ?) men det finns vissa manniskor (las: mannniska) i den som far mig att vilja sjunka genom marken och aldrig mer komma tillbaka nar jag ser dom (las: honom)... JUST MY LUCK sager jag bara. Min Psych larare ar asskon. En weed rokande indier haha. Han kallar mig Snooki , superkul. Not.
I helgen gjorde jag inte sa mycket , sov over hos Olivia pa fredagen och umgas och hade kul. Pa lordagen gjorde jag NADA , samma som sondagen. Skont med en lugn helg.
Pa torsdag blir jag ensam hemma. Mamma och Pappa aker till Colorado torsdag till sondag for att aka skidor. Ja , dom alskar mig sa mycket att dom lamnar mig ensam hemma med varan elandiga hund en langhelg. Thanks. Far dock pengar for att ja tar hand om huset och odjuret hela helgen. Tankte aka en svang till RMU (Robert Morris University) i helgen och halsa pa Zack :) Lordag kvall eller natt. Perfa nar jag ar ensam hemma for da behover ja inte saga natt till moder och fader mohaha. Busigt.
Hade tankt strunta i att ga till skolan pa Fredag , ta sovmorgon istallet. Spelar ju ingen roll om jag ar ensam hemma. Hihi.

 
Haha seriost , detta maste vara varldens fulaste bild !!

Kommentarer
Postat av: linnea

riktigt busig ahah:D

hälsa på zach?:O

kan itne säga att bilden är fin men fina människor:))<3

2010-02-05 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0