epic holiday

Whatsup ?
Kom precis hem. Ar ej glad. Har fatt en javla ticket hahahah. Ute och korde , smsade lite (olagligt) och korde rakt forbi en javla stoppskylt som sakert var gomd bakom na buskar eller natt , vad vet jag. Saklart sa stod det en liten polisbil och tryckte bakom stoppskylten nanstans och vantade pa att nan javel skulle gora natt fel och jag har nu en liten boter pa 109.5 dollar. Love my life. Detta hander bara mig. Och javla tjuriga polisjavel fragar mig om jag har druckit nanting , jag svarar nej och da sager han "Hmm... Well , I thought I smelled alcohol on you when you rolled down your window" Ja ba IDIOT ? (Sa det inte saklart men ville) Jag har FAKTIKST inte druckit en enda liten droppe ikvall. Javel. Och dessutom sa hade jag haft fonstret nerdraget i sisadar tva minuter innan han klev ur sin fula polisbil och gick fram. Ja , nu ar jag 109.5 dollar fattigare. Mamma och pappa brydde sig inte sa mycket dock , vilket var bra antar jag. Elle ja , dom sa at mig att jag fick betala alla de dar pengarna men det antog jag ju redan innan.
Resten av min vecka har inte varit lysande heller direkt. Om jag ska vara arlig har hela den har manaden varit lite knasig. Forra veckan var harlig dock , hade inte skola pa hela veckan forutom pa fredagen men hade da en two hour delay. Allt pga en snostorm som kommit under helgen och hedrat oss med en meter sno. Och det slutade aldrig snoa , sa nar vagarna antligen blivit plogade och saltade sa kom det bara annu mer sno over natten sa skolorna kunde aldrig satta igang. Dock blev min harliga foraldrafria party helg forstord tack vare snon , sa det va lite surt. Sen har jag fatt min forsta kvarsittning ocksa. Superkul. Not. Maste serva den innan 5 mars. Kommer sakert glomma o raka bli suspended eller natt. Yes , sant hander.
Aja... Enough of the good stuff.
Vad hander i helgen da ? Jo det kan jag beratta , INGET. Woooh vad mitt liv ar interesting. I'd say not. Skoja. Kanske ska pa party dock. Hemma hos Connor. Inte kul. Sa jag tror att jag hellre stannar hemma och gommer mig under tacket och kollar pa en film och ar emo alldeles ensam. Vad som helst ar battre an Connor.
Whatever.
Nu ska jag sova. Klockan ar halv tva.


Winter wonderland...


Lille Texas har lart sig att ta in tidningen...


Bebis.

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHA är det sant? fyfan lille texas.!

2010-02-22 @ 19:50:08
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0