boots & boys

Hola !
Den har kvallen har varit trakig. Ganska i alla fall. Inte mycket har hant. Borjade ganska sent dessutom. Jag och Anna drog till Brynn vid 11 ungefar , hon hade massssa manniskor over. Det var faktiskt inte kul. Alla skulle sova over men jag och Anna hade ju vara bilar och var tvungna att aka hem sa vi drog efter tva timmar typ. Da akte vi hem till Connor (ja). Hade faktiskt roligare dar , an hemma hos Brynn med alla mina friends. Det var bara nagra stycken hemma hos Connor , nagra killkompisar bara o alla va SVINfulla haha. Vi stannade bara en timme typ och skrattade arslerna av oss at dom. Sen nu har jag hemma. Svin nykter. Inte kul. Men men , de ar sa man far gora nar man har en bil att ta hand om. Sometimes iaf.
Vettefan vad mer jag ska skriva... Uppdaterade ju igar sa det har inte hant na intressant tills nu direkt.
Whateverrr
Peace out


Maste bara saga , detta ar basta glass stallet known to mankind.
Vi va dar igar , och man kan kopa glass med ALLA varldens toppingar.
Min igar; Vanilla Bean ice cream with electricity and magic as toppings. Den var magical ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0