you got nothing on me

Hej hoppppp! Ar tillbaka fran Charleston, SC now.  Kom igar kvall rattare sat men var for trott for att uppdatera. Det avr fett sweeet iaf. Asfin beach. Blev solbrand som en javla javel. Brukar inte branna mig sa mycket , eller visst brukar bli lite rod om kinderna och nasan men det har ar SJUKT. Mitt ansikte var en tomat igar morse och fortfarande en morkrod nyans.. Aja , iaf det ar sommar har i Pittsburgh nu. Trodde jag akte till sodern for att fa lite sommar men nejnej , nar vi landar igar kvall klockan halv sex sa var det 32 grader ute, 2 april. Det kandes lite sjukt for min del men jag tackar och bockar bara. Ska bli lika varmt idag! Blir partyparty ikvall troligen... Forhoppningsvis.
Vad mer kan jag saga ? Min mamma donerade nyss pengar till nan kyrka for hon inte kan saga nej nar folk knackar pa dorren haha... Hon forsoker tvinga mig att duscha och goramig iordning men jag orkar inte... Jag alskar sommar och jordgubbar !
Det var allt for mig. Bilder fran Charleston kommer i nasta inlagg. Tror jag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0