show me what i'm looking for

Halloj. Nu var det valdigt langesen.. Typ mer an tva veckor sen tror jag. Kan knappt komma pa vad som har hant , min hjarna ar fried (bokstavligen talat).
Helgerna har val varit bade lugna och hektiska , har ju inte haft nan studentkryssning direkt men har anda haft full rulle lite da och da haha. Har varit funnn.
Igar kopte jag min Prom klanning + min Senior Banquet klanning. Ar helt foralskad i min Prom klanning , exakt san jag har forestallt mig. Den ar typ lite grekisk gudinna/ romersk kejsarinna inspirerad. Valdigt, valdigt nojd ar jag. Den ar vit/ljusljusgra med parlor och grejer. Ska ta en bild nar jag har fatt den insydd och upplagd. Min Senior banquet klanning ar inte lika speciellt. Den ar svart , kort och armlos. Gillar den. Alskar Prom klanningen.
Vet inte vad mer som hander. Deet ar fortfarande sommar , idag regnar det dock men det gor inte sa mycket. Ar ledig idag och imorgon ocksa och igar sa skolkade jag och stannade hemma haha. Senior Skip Day , vet fan inte en enda senior som gick till skolan imorrn.
Orkar inte skriva sa mycket mer. I helgen ska jag till Washington DC. Whoopwhoop.

You know you love me !


Partyyypartyyyyyy

Kommentarer
Postat av: madelen

" vet fan inte en enda senior som gick till skolan imorrn" Börjar bli jobbigt med svenskan? hahah

Missss you!

2010-04-14 @ 09:34:23
URL: http://madelennn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0