shameless





HAHAH var bara tvungen. Vi har precis borjat med varan simning i skolan , var fjarde dag fram tills Graduation kommer vi simma och detta ar vad vi tvingas ha pa oss hahah. Baddrakt - CHECK , Badmossa - CHECK , Simglasogon - CHECK. Ar jag inte het som fan ? Lyckligtvis ar poolen inne i skolan sa man behover inte direkt ta sig nanstans , o man simmar bara 12 minuter per gang men anda. Det varsta av allt ar fan att alla har ar sa javla bra pa att simma. Har lar dom sig att crawla och simma fjarilssim innan dom lar sig brostsim , ja ba WTF ? Det enda jag kan simma ar fan brostsim det ar hemskt. Inte snabbt gar det for mig heller hahaha. Whatever.  
Idag blodde jag nasblod i skolan. Det var kul , vet fan inte hur manga jag lyckades lura i att jag hade varit med i en bitchfight. Har varsta saret pa knogen ocksa sa det var latt att lura dom haha.

Kommentarer
Postat av: linnea

din bruna jävul haha:D weeeyyy sy in klänningenvill se den på:D sååcp snygg är den!! <3

2010-04-16 @ 16:16:58
Postat av: linnea

skriv mer babe :) <3

2010-04-22 @ 19:04:38
Postat av: Camilla Andersson

hahah!

2010-05-02 @ 22:06:35
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0