party in the usa

Goddag !
Jag kan garna meddela allihopa att jag nu ar 18 ar och tva dagar ! Hihi , jag ar fett vuxen kanner jag !
Min fodelsedag var superrolig , borjade superbra med att jag klarade teoriprovet. Efter det akte vi till downtown och jag fick shoppa loss pa Urban Outfitters och at lunch pa Cheesecake Factory , var ganska najs i den 27 gradiga hettan. Sen sa vare bara att aka hem , duscha och bli upphamtad av mina kompisar som kladde mig i en rosa tiara och en rosa fjader boa som jag fick lov att ha pa mig hela kvallen. Vi at pa en jatte smaskig italiensk restaurang i downtown. Sen sa sprang vi omkring lite overallt , gjorde ett fult tjockis par asforbannade genom att skrika och skratta sa mycket. Jag och Mary som ar nya och vana vid brak och slagsmal (Gidde for life sager jag bara) tyckte det var askul och gjorde allt for att gora dom mer arga , medan alla andra som alltid bott i deras lilla Wexford bubbla dar alla ar vita , rika och lugna var svin radda. Haha , askul. Efter det sa bytte vi om till lite slampigare klader och akte till Club Zoo. Det var sa javla ackligt , men samtidigt skitkul dar ! Haha. Ojoj sager jag bara. Ojoj sammanfattar hela kvallen skulle jag tro.... Hahah.

Idag har varit en seg dag... Varit sa javla trott och hungrig hela dagen , forsov mig lite sa jag hann inte ata frukost. Och Sam vagrade lata mig skolka fran min fifth period math for att ga och ata sa jag var pa pissigt humor hela formiddagen... Istallet sa valde hon att (som alltid) skamma ut mig totalt. Nar jag gar fran min biologi mot skapen , med Emily och en kille som heter Avi sa ser hon mig och skriker "Friiiida , Avi wants to do you!" Och det ar valdigt prppat med folk i korridorerna nar en lektion slutar. och jag som aldrig tanker innan jag pratar valjer att svara , "Sam , everybody wants to do me!!" Och ja... Det var inte direkt ett smart val med tanke pa vilka som horde mig.... hahah.
Hade ocksa vikarie i biologin , samma som i fredags. Han gillar mig inte. Verkligen inte. Vi hamnade halvt i slagsmal i fredags. Han forsokte ta min mobil nar jag satt och smsade , jag vagrade slappa den. Han var stark. Jag hoppas min larare ar frisk tills imorgon....

Random sak , men jag alskar hur de flesta fortfarande gar barbenta i antingen klanning eller kjol eller shorts till skolan. Sommar for life. Dock borjar jag kanna hur hosten kommer smygandes. Ej kul... Det blir barbent veckan ut iaf... Jeans och strumpbyxor ar deprimerande... Nasta vecka kommer det droppa till ca 20 grader varje dag. Ej kul :(

Laste Matildas blogg nyss ocksa , hon skrev om idominkriget vi hade sommaren mellan ettan och tvan. Gav mig hemlangtan haha. Saknar Sverige faktiskt ! I alla fall allt det som Sverige innebar. Puss pa er.


De basta i varlden !! Saknar er sa sjukt mycket.

Kommentarer
Postat av: maddddde

PUSS

2009-09-22 @ 08:36:06
URL: http://madelennn.blogg.se/
Postat av: matilda

PUSS

2009-09-22 @ 21:13:00
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0