my lil' girl is straight from heaven

Idag var en intressant dag. Idag var dagen jag blev kallad till rektorn (forsta gangen) hahaha. Satt helt lugn och oskyldig pa min study hall pa morgonen och samtalade med mina kompisar Greg, Avi och Melissa nar the morning announcements borjade i hogtalarna. Forst far vi sta upp med handen pa hjartat och saga Pledge of Allegiance ("I pledge allegiance to the flag of the United States of America , and to the Republic for which it stands , one nation under God , indivisible , with liberty and justice for all" haha) sen borjar rektorn tala om ifall det hander nagot pa dagen , sen sa bruakr det alltid vara nagra som blir kallade till en av rektorerna eller till sin guidence counselor , och det var da jag horde mitt namn ropas upp. "May the following students report to Dr. Butterinis office blablabla....., Frida Jackson..." Chockad som jag blev , borjade jag skratta lite tillsammans med mina vanner innan jag tog mitt pick och pack och gick till rektorn. Tydligen sa ar det inte acceptabelt att komma forsent pa den har skolan , tillrackligt manga forseningar resulterar i detention , haha. Eftersom jag var ny sa kanske jag inte visste detta , men nu vet jag ! Ja da... Hehehe...

Inget mer intressant har val hant idag antar jag. Eller , jag hittade en mobil inne pa toaletten nar jag var och utrattade mina behov. Den lamnade jag lydigt in till expeditionen sa duktig som jag ar. Sen har jag blivit utbjuden pa dejt ocksa haha. Jag och lille Matt ska ata pizza nangang i helgen. Haha jag dor. Lille pojken...

Pa lordag har jag och Mary planerat att bjuda de andra tjejerna pa middag , vi ska gora egen sushi och sa ska vi gora guacamole dipp som vi ska dippa chips i ! Haha. Och jag har fatt order att sta for musiken och spela bara svensk musik for dom ! Efter middagen ska vi aka ner till Southside downtown och ga pa nan liten musikfestivals liknande afton. Det ska bli naaajs.
Och imorgon !! Gissa vem som ska pa gratis Black Eyed Peas concert ?? JAG , thats who !! :D Fett coolt ! Dom spelar gratis downtown hehe.
Sen pa fredag ar det fotbollsmatch igen , men borta fast det ska bli lika kul anda. Hoppas vi vinner overlagset igen bara ! Men det kommer vi nog ;)

Hade mitt forsta test idag ocksa , 20 utav 25 ratt ! Riktigt bra jobbat for en som inte ens pluggat tycker jag allt ! Speciellt i composition eftersom jag inte ens ar engelsksprakig hihihi.

Mer har jag faktiskt inte att dela med mig av ! Forutom att det var en tjej som spydde under min biologilektion for nagra dagar sen hahahah , fyfan , over hela golvet , det stank som fn. Sen hojdpunkten var nar en annan tjej klev i det och halkde o landade i det sen hahahahha. Fyfan va jag garva (tyst for mig sjalv eftersom alla andra verade tycka synd om bruden) haha.

Puss och kram pa er !

Lite crappiga mobil bilder fran Blink kommer har , kom pa att jag har glomt att dela med mig haha :)


Publiken bakom haha. Manniskorna fortsatte langre bort an vad man kan se , sen dubbelt sa langt till bada sidorna ocksa haha.


Varldens basta trummis Travis !


Varldens fantastiskaste manniska , Tom DeLonge , som jag alskar av hela mitt hjarta !


Min bebis Mark !


Lile Pete under FOB hehe. (inte jag som tagit bilden)


Mark och Tom !!
Aaah jag langtar tillbaka sa mycket !! <3
Varldens basta natt....

Kommentarer
Postat av: matilda

hahahah spya tjejen! fan vad kul!

2009-09-10 @ 00:13:43
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto
Postat av: Linnea

gud vad jag blev sugen på guacamole:D fett kul med rektorn!



black eye peace!!!! jag är avunsjuk som satan, gratis på köpet,,, (haha på köpet:D)



<33

2009-09-10 @ 00:25:40
Postat av: frida

hahah :D



ja det ska bli askul :D dom ar ju fan bra o allt ! fttar inte varfor de ar gratis :D



puss

2009-09-10 @ 00:32:26
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: maddde

HAHAHAHAHAHA HALKA I SPYAN!! AHAAHHA jag dör!

2009-09-10 @ 11:51:47
URL: http://madelenn.blogspot.com
Postat av: emma brovin

hahahaha ja skulle skrattat så tårarna rann..

2009-09-10 @ 13:24:26
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: frida

hahahhah jaa det var sa javla kul !! typ hojdpunkten av hela veckan

2009-09-11 @ 04:17:16
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0