meet me on the equinox

Hellllo pumpkins !
Sitter i mina vackra randiga pyjamas byxor och en rosa liten t-shirt och vantar pa att tvatten ska bli klar sa jag kan slanga in den i torktumlaren och hoppa i sangen ! Ar dock inte sa trott , var nyss pa Starbucks med Ashley sa jag fick en liten koffeinkick har pa kvallstvisten. Ar val bara bra antar jag , maste gora min mattelaxa tills imorgon och plugga lite biologi tills imorgon ocksa , har ett test haha. Inte ens oppnat biologiboken idag. Borjar val bli lite for sjalvsaker med min smarthet , men vad hander inte nar man far bast i klassen pa sitt mattetest ;) Full pott , plus tva bonuspoang eftersom jag fick ratt pa bonusfragan ocksa ! It feels good to be in a too easy class , mohaha.  
Imorgonbitti ska jag ga pa nan new student breakfast i skolan , vettefan va det ar men det ar min kompis Abbey som ar med och ordnar det sa why the hell not go ? Dom bjuder ju pa kaffe , bagels och frukt sa det ar ju ganska najs. Hoppas lite pa att man far missa forsta lektionen ocksa haha.. Skippade idrotten idag , not even america can make me stop ditching... Undra om jag kommer hamna i trubbel ? Haha.
Idag efter skolan kopte jag min homecoming klanning ocksa !! Mycket-glad-tjej.se ! Haha. Den ar lang , rosa/lila och med oppen rygg , och sa lagt skuren rygg att jag kanske kommer gora en liten butt-crack slip under kvallen hahah. Sen are lite parlor och grejs dar fram , jag gillar den som fan ! Kanner mig som en liten prinsessa haha. Jag , mamma , mormor , Anna och Emily och kollade pa klanningar. Dom tvingade mig att prova typ tusen stycken , men ingen forutom den har var bra hihi. Its meant to be. Dock kostade den 2500 kronor sa jag ar glad att mamma ar generos med sin planbok hihi.
Idag bestamde jag och Claire oss ocksa for att joina the diving team hahahah. Bara for en kul grej. Jag tycker det ar fett najs :D Tank er mig studsa omrking pa en liten trampolin , jag kommer garva sa javla mycket ! Kan inte ens dyka , det ar det som ar den hela roliga grejen hahah.

Imorgon blire football , valdigt taggad !

Nu maste jag hoppa i sangs. Och kanske gora lite matte... Blaa !

Puss mina darrrrlings ! Tomorrow will be a new day...


Kollar pa lite bilder fran Grekland. Langtar tillbaka !

Kommentarer
Postat av: sabina

SV: Tack min älskling! Jag har köpt en aftonklänning med stenar under bysten som är turkos :D hur ser din ut?

2009-09-20 @ 02:18:43
URL: http://sabbina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0