good day

Okaaaaaaaaaayyy....
Hej kara vanner. Har kommer ett till litet inlagg.
Sitter just nu o vantar pa att Emily o Anna ska komma hit , sen ska vi ivag till skolan , sasongens forsta football game ikvall ! Hela skolan ar supertaggat , alla gick omkring i svart o guld (skolans farger) o vissa hade stora NA flaggor som dom bar omrking pa. Haha sjukt. Ikvall sa kommer alla samlas o parta pa parkeringen forst , vilket ska vara skitskoj. Manniskor tar med sig soffor o grejer dit , haha.
Skolan ar jattekul ! Trivs som fisken i vattnet ! Forutom att mina study halls ar boring , men det ar anda ganska skont med dom eftersom vi far ganska mycket laxor o det ar ett bra tillfalle att gora dom da istallet for att slapa hem massa bocker.
Min law and justice kille fortsatter florta med mig , haha . Men jag ar kind of a bitch mot honom , men han verkar inte bry sig.
Har en liten pojke i min matte som ar kar i mig. Haha. Han ar fett sot ! Hade "I love sweden" som status pa facebook o skit. Ska kanske satsa... Min van Sara vill det iaf , eftersom hon ar kompis med honom . Haha. Hans kompis tycker tydligen ocksa att jag ar adorable , o hade fragat en tjej som heter Sam som jag halvkanner om mitt telefonnummer haha. Det ar sa javla kul att vara fran Sweden :D
Aporopa det , jag ar kand som "the swedish chick" haha. Typ nar jag traffar min law and justice kille i korridoren o han halsar pa mig sa kan jag hora hur hans kompisar alltid fragar efterat grejer som: "ooh is that the new swedish girl?" Det ar lite kul. Annorlunda , men kul :D Som ni kanske vet sa har jag alltid gillat uppmarksamhet :D
Jag har redan koommit forsent till tva lektioner , vilket ar en vaaaldigt big deal har. Man kommer inte forsent , sa ar det bara. haha. Men jag anvander den har ursakten:
Lararen: "And why are you late, Frida?"
Jag: "Uhhhm , I was at the guidence office...?"
Lararen: "Do you have a note?"
Jag: "Uhhm , no..."
Lararen: "Really ? Whos your guidence counselor ?"
Jag: "Mr Jula"
Lararen: "Oh , I see! Well then , get to your seat"
Haha , Mr Jula ar en valdigt rolig men virrig manniska , det ar ganska kant pa skolan. Och valdigt skont for mig for da bryr sig ingen :D Haha.

Och justja , hahah , kvinnan med makt :D Idag fick jag en kille i min biologi class att gora min biologi laxa at mig ! Haha. Vi har samma study hall , sa jag blinkade lite med mina svenska ogonfransar och drog pa ett leende sa satte han igang :D Hahah sa javla offrad kille.

SAKNAR ER !
Puss o kram fran the sweeeeeeeede in america

Kommentarer
Postat av: emma brovin

hahahaha bra att du utnyttjar dom lite ,D

2009-09-05 @ 12:16:43
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: frida

haha ja men sjalvklart , det ar sa det ska va :D

2009-09-05 @ 16:36:37
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: emma brovin

ja skulle kunna fixa, bara den inte är för svår ;D!

2009-09-06 @ 19:02:10
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0