give in to me

Kanner att det ar dags for en liten uppdatering , visst ? Bara tva dagar kvar i skolan den har veckan ! Yeeha ! Jag behover verkligen helg , inte for att den har kommer bli sa lugn men anda.
Fredag ar det football igen , hemma den har gangen sa da blire nog vilt , ser mycket fram emot det. Sen pa lordag ar det ju the big eighteen , min fodelsedag :D Joy to the world ! Tjejerna ska ta ut mig pa middag i downtown , sen sa blire nan club Zoo grejs. Haha , har inte riktigt fattat vad det ar. Man kommer i alla fall in om man ar under 21 , och sa ska den vara valdigt dirrty och man maste kla sig riktigt , riktigt slutty.
Igar kom mormor och morfar hit , det var lycka ! Har saknat dom verkligen.
Imorgon ska jag , mamma , mormor , Anna och Emily aka och kopa en homecoming klanning at mig. Det ar tydligen en stor deal har sager mina vanner , plus att ingen klanning har far ga pa under 200 dollar sa det kanns bra att ha mammas planbok med sig ! Haha. Har tva stycken potentiella dejter ocksa. Det ar helt sjukt , den ena killen ar san som aldrig gar pa nagon bal o dans sak , verkligen inte hans grej , och bara for att han har fatt reda pa att den har andra killen funderar pa att fraga mig sa kommer han ocksa fraga mig. Rykten sprids valdigt snabbt pa min skola forstar ni... Kanns oftast som att alla vet grejer om mig langt innan jag sjalv vet det haha. Men sa ar det val att vara the new swedish girl ;) Far val se om nagon av dom ens bjuder ut mig i slutandan... Skulle val vara typiskt om jag anda inte fick nan dejt hahah.
Nu ska vi snart ut och ata med mormor och morfar. Maste gora mig lite i ordning haha. Blev en kortis uppdatering , uppdaterar imorgon igen och lagger upp bilder pa klanningen som jag inforskaffat :D

Lite blandning av bilder idag !


Jag och Texas haller hand utanfor huset !


Jag min bror och min mor , och ja , jag vet att jag gor en valdigt konstig min haha.


Zoe , Mary , Brynn och jag pa Black Eyed Peas ! yeaah


Puss och kram , syns pa stan !!! (I april i alla fall , nar jag kommer hem pa besok !)


Kommentarer
Postat av: maddddde

SKA DU KOMMA HEEEMMM!!! :D:D:D

2009-09-17 @ 21:20:46
URL: http://madelennn.blogg.se/
Postat av: frida

jaaaaaa :D:D hihi

2009-09-17 @ 21:50:43
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: mr

jag längtar sönnnnnnnnnnnder!!!

helt ärligt frida. du är fin som fan!

2009-09-17 @ 23:10:12
Postat av: Linnea

jag längtaaaar tänk er oss ha film kväll,, skratta bort hela filmen och äta oss till sumobrottare!! ååå... mkt fina bilder mer av dom!:)

2009-09-17 @ 23:13:54
Postat av: frida

jag langtar ocksa !! saknar er mina hoezz <3

2009-09-17 @ 23:53:14
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0