another girl another planet

Hola !
Det kanns ganska bra att efter en vecka i skolan sa ar jag redan lite sjuk , haha. Men det ar inte sa farligt , borde ga over tills pa tisdag (somliga ar ju lediga imorrn ;) haha) , ar bara tappt i nasan o hostar lite. Den har helgen har gatt sa otroligt snabbt ! Har haft jattekul :)

Det borjade med fredagen . Emily och Anna kom hem till mig och borjade kla mig i skolans farger , svart o guld (gult) eftersom man var tvungen att ha det pa matchen. Tyckte jag sag ut som ett offer nar dom var klara men herrejesus , verkligen ALLA var hundra ganger varre uppkladda. Haha , helt sjukt vare nar vi kom fram till parkeringen dar det var en san kallad tailgate. Alla elever samlas innan , partar , skriker , umgas o taggar. Olivia , Renee , Brynn o Mary kunde inte komma dit eftersom dom hade cross country traning , men jag hade skitskoj anda. Sjalvklart sa var jag patriotisk och hade mina gula , superminitajta sma shorts som det star Sweden pa asset pa. Haha , alla uppskattade dom :D Sa fort jag traffade en ny manniska o berattade att jag va ny , ja ba "Oh have you seen my Sweden?" Nar dom ba "Uuuuh?" sa vande jag mig om o putade med rumpan sa dom borjade asgarva. Nar en kille av alla elever staller si upp pa en bil , haller ett kort tal om hur javal bra vi ar o hoppar ner igen sa borjr alla kuta mot planen och tar plats pa laktaren . Det va skitkul , har aldrig garvat sa mycket under en match nan gang :D Sjalvklart sa ager ju min skola och vi krossade motstandarna med 53-0 ;) Ooh yeah , go NA ! Efter matchen sa drog vi o at pa Sonic , endast Madde forstar nog hur gatt det ar dar :D haha. Efter det drog vi till Sheetz , nan typ drugstore/restaurang skit , tydligen alla pa NA's hangout place hah. Traffade nagra av Annas killkompisar o satt o umgicks lite innan vi drog pa party hos nagon Claire. Sa javla kul ! Och har i USA, snacka om soft att ga pa party , det ar alltid saatt den som haller i partyt bjuder pa all alkohol :D Bara att tacka och ta emot !
Var ganska dod igar morse nar jag vaknade , men det ar smallar man far ta. Tror min hosta kommer ifran Fredags ocksa ;) haha.

Igar kvall (lordag) sa hade i alla fall Anna sin 18-ars fest , jattemysigt ! Pa dagen akte jag , Brynn och Mary och kopte presenter sen pa kvallen sa akte jag och Olivia dit tillsammans. Nar vi kommer fram (sist av alla typ haha) sa sitter alla runt en liten eld och umgas . Hon hade typ barbeque/bonfire party. Var val typ 20 pers dar. More or less , holl inte rakningen. Nar vi atit sa hoppade alla i hennes hot-tub i omgangar , det var as skont ! Ville ligga i i evigheter :D Var ju tvungen att ga upp efter ett tag dock , nar mina tar och fingrar hade forvandlats till russin. Det var da jag tror min rinniga nasa uppkom , sprang omrking utomhus mitt i natten i endast handduk och blot bikini i typ en timme innan jag gick och bytte om. Min ursakt till allt ar "I'm from Sweden" haha.
"I'm from Sweden , we are rude over there!"
"I'm from Sweden , we run around in towels over there!"
"I'm from Swden , we don't know how to make smores over there!"
"I'm sorry , I'm from Sweden , I don't care about what your talking about"  
Olivia hatar det. Sa fort jag gor nagot o borjar med "Well , I'm..." sa ba sparrar hon ogonen i mig o ba "Don't you dare use that youre from Sweden as an excuse again!" haha. Love it :D
Tillslut sa hade alla killar akt hem sa da gick vi o dackade i Annas kallare allihopa. Tror nog att jag var den som somnade forst , haha. Kande mig bakis imorse nar jag vaknade aven fast jag inte ens drack nanting igar haha.

Mitt nya smeknamn ar valdigt fantasifullt ocksa , "Sweden" , kunde man forvanta sig nagot annat elle ? haha. Forutom en kille , han kallar mig Pip haha. Efter Pippi. Sa nordig.
Maste bara meddela att jag hatar Zach Hoffman ocksa. Vet att ingen vet vem det ar , och inte forstar vad jag pratar om. Men whatever. Eller , jag kan mojligen ha vrakt ut mitt hat mot honom till vissa. Haha. Varldens drygaste kille. (Law and Justice stalkern)

Puss o kram pa er , nu smsar Ashley och vill hitta pa natt....

Miss u ! <3

Lite bilder fran i fredags:


Jag och Mary mitt under matchen :)



The gang outside Sonic !


Kommentarer
Postat av: Anonym

SONIIIIIC<3

2009-09-06 @ 22:39:49
Postat av: Anonym

det innan var jag:P

2009-09-06 @ 22:40:23
Postat av: frida

haha madde :D

2009-09-06 @ 22:41:51
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: mr

din asss ser svensk ut i alla fall ! ;)



orka öppen bar, alltid. man skulle ju aldrig vilja ha fest!

2009-09-07 @ 10:19:34
Postat av: Linnea

man skulle decka på varenda fest ju haha:D låter superhärligt! saknar dig och ditt ass!:(

2009-09-09 @ 20:22:21
Postat av: frida

haha ja nangang kommer val jag bli the super drunk swede !



mitt ass saknar er ! (det lat lite perverst)

2009-09-09 @ 22:06:34
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0