something's not right with me

Det har blivit host nu. Det marks pa traden och pa allas halloween dekorationer. Crazy mycket som vissa folk gillar att pynta sina hus. Pumpr, blinkande ljus over hela tradgarden, doda latsas manniskor i riktig storlek, haxor , skelett, valdigt populart med Frankensteins monster ocksa. Det ar kul. Och alla trad och buskar har blivit orange-rod-gul-rosa , det ar fint. Idag var det riktigt bra vader ocksa , klarbla himmel , skinande sol och 15 grader. Gillas. I onsdags och torsdags var det 25 grader och sol bada dagarna. Kanns bra nu efter att ha haft tva veckors non-stop regnande och kallt. Har for mig att nasta vecka ska bli fin ocksa , da alla ni javlar i Sverige har hostlov.. Inte rattvist , jag fortjanar ledighet... Det ar i alla fall halloween nasta helg , far val se om vi ska kla ut oss till Spice Girls eller The Wizard of Oz , vi ar lite oense. SKa bli kul , en tjej som heter Alex ska ha party och typ hela skolan (nastan) ar bjudna. hah. I alla fall typ 100 pers.. Alla kommer dock inte ga hoppas jag.
Veckan efter det har jag uppkorning och SAT prov. Langtar efter min uppkorning , hoppas jag klarar mig. har iaf redan borjat planera infor att ha bil. Branna CD-skivor och grejs. Nasta sommar sa kommer vi ha typ 50 tusen CD skivor kan jag lova ;) SAT provet ar typ som hogskoleprovet , fast pa engelska. Yay. Kommer ga at helvete. Borde borja plugga...
Jag har daligt influence pa mina vanner ocksa. Fick min van Brynn att kopa cigg med mig i fredags och att skolka for forsta gangen i torsdags. Fran idrotten , vardelos lektion. Man kan lika garna skippa den tycker jag. Hon var fett nervos. Jag skrattade hela tiden. Har slutat ga till min study hall ocksa. Gar till mina vanner Zach och Nick istallet som alltid hanger vid cafeterian vid den tiden. Jag blev kallad till rektorn I typ torsdags igen , en annan av vara tre rektorer den har gangen faktiskt. Men jag satt pa toa , var forsenad till min matte , sa jag latsades att jag inte horde mitt namn och struntade I att ga. Dom ropade faktiskt inte pa mig igen efter det sa det kan ju inte ha varit natt viktigt faktiskt… Min kompis Mary berattade om sitt hemliga hang-out place som hon alltid gar till nar hon skippar en lektion. I kallaren under staircase H. Ska dra dit pa mandag. Nar jag har matte kanske.. Hatar matte. Det ar sa javla latt ocksa sa jag behover inte ga pa lektionen kanner jag. Gud vad jag babblar onodigt skit. Sorry. Ska sluta skriva nu.

Ps. Jag ar beroende av vatten. Jag tror jag bidrar med ungefar halva vaxthuseffekten , tvingar mina foraldrar att kopa big pack av sana dar vattenflaskor hela tiden. Dricker val 6 om dagen nu fortiden eller natt… Lovely. Pissar ungefar 6 ganger sa mycket ocksa bara darfor ocksa. Not so lovely.

Ps2. Har borjat fixa min anslagstavla med massa kort hihi. Skickar med en bild.

 
A mix between my past and my present :)


Fran idag. Alskar hur man fortfarande kan ga omkring barbent.

Puss. Alskar er. Saknar er.


Kommentarer
Postat av: matilda

ååh hoppas du klara körkortet :D:D

2009-10-26 @ 02:27:17
Postat av: frida

thank you my dear

2009-10-26 @ 02:29:21
Postat av: maddddde

åh va fin anslagstavla :D hihi

lycka till med köris och SAT!

SAKNAR DIG

2009-10-26 @ 11:39:37
URL: http://madelennn.blogg.se/
Postat av: frida

daanke :)

2009-10-26 @ 20:12:21
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: Linnea

åå gillar tavlan:)när är uppkörningen?:O:O

<333

2009-11-01 @ 01:16:59
Postat av: frida

hihi :) pa fredag , borjar bli nervos :D

2009-11-03 @ 15:51:11
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0