midnight romeo

Ja , homecoming var i lordags. Det var val roligt. En helt annorlunda upplevelse kan jag tala om. Nu langtar jag bara efter MORP (Prom bakvant) dar tjejerna fragar ut killarna, betalar for biljetterna och middagen o hela koret. Som killarna i vanliga fall gor. Hmmm , undra vem jag ska fraga... ;)
Som sagt , Homecoming var valdigt kul. Vissa delar av kvallen... Lite drama maste man ju ha under kvallar som en sadan. Angrar nagonting. Nagonting jag inte gjorde for ovanlighetens skull. Ni vet vad jag pratar om HAH.
Tjaa vad ska jag beratta da? Om sjalva homecoming alltsa. Manikyr, pedikyr, haruppsattning och sminkning pa dagen. Fotografering i en timme typ (som ni kanske ser pa facebook) sen middag pa en chinese restaurant. Sen hade vi tid att branna da drog vi till LaserTag (tror jag de hette? Typ som svenska Laserdome ni vet) o spelade i vara finfina klanningar o hoga klackar. Sen akte vi till dansen , dansade o hade kul. Sen vare after party hos min van Brynn dar alla dackade valdigt snabbt.

Har varit sjuk sondag, mandag, tisdag nu. Imorgon ska jag till skolan. Biologi och matte prov pa samma dag. Hurra for mitt liv!! Kanns kul att jag inte har pluggat natt.

Kul ocksa att mamma och pappa har planerat att vi ska aka bort till nan javla stuga mitt ute i ingenstans over mammas fodelsedag (halloween dagen) da min kompis ska ha fetingparty har hemma. Vill inte ivag. Tips pa bra ursakter till att jag kan fa stanna hemma som inte kommer gora moder min och fader min arga eller ledsna ??? DesperatTjej.se tar emot all hjalp.

Puss och kram vi syns pa stan ! PA RIKTIGT I APRIL HIHIHIHI

Kommentarer
Postat av: matilda

JAG dör av längtan till april! Helt ärliiigt!



säg att du måste plugga? hahahahahaqhahsuhasjhdh gAIU UIh nollll hjälp idag.GUD vad jag vill sova.

2009-10-21 @ 16:36:16
Postat av: frida

jag med !!!!!!!!!!! ihihih



en stuga mitt ute i ingenstans , dom kommer saga att det ar perfekta pluggstallet :( socialt sjalvmord snart. great.

2009-10-21 @ 21:23:50
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: matilda

när är det? :D



vi har höstlov nästa vecka <3<3 herregud vad härligt det ska bli! <3333

2009-10-21 @ 23:39:03
Postat av: frida

nar ar vad ? haha :D



fuck off ! jag behover ocksa hostlov.....

2009-10-24 @ 17:30:55
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0