kiss me thru the phone

Nu var det langesen jag uppdaterade kanns det som. Sorry , det har bara kannts som jag inte haft natt att beratta haha...
Det har blivit host har... Skitkallt hela tiden. Forutom idag , da valde det har schizo vadret att vaxla till 20 grader. Kommer val sakert hunnit bli isande kallt igen till mandag.
Jag har blivit konstig ocksa. Eller jag kanske har varit det hela tiden , inte vet jag , men i torsdags sa valde jag att ga till skolan i mina pyjamas shorts haha. Alla tittade lite pa mig under dagen. Dom ar knallrosa. Syns ganska val. I like it !
Var nyss och kakade lunch med min familj pa natt stalle en bit bort , jag ovningskorde dit ! Woho. Sjalv tycker jag att jag ar duktig , men alla andra i bilen sitter typ och haller i sig och skriker hela bilfarden...
Skolan ar som vanligt antar jag... Lang , jobbig , ointressant och kall som fan. Dom vagrar satta pa varmen haha. Idioter...
Igar kopte jag ny mobil som jag alskar mer an mig sjalv , vilket betyder mucho ! Var ocksa pa bio igar med Anna , Em , Renee och Brynn. Vi sag Whip it! Ellen Page fran Juno har huvudrollen , och tycker ni Juno var bra sa maaaste ni se Whip it , jag tyckte iaf den va asrolig haha.

Nar jag vill kanna mig som en prinsessa brukar jag satta pa mig min homecoming klanning och dansa omkring framfor min spegel. Totally random , i know...

Min nya mobil.. Hehe.

En sak jag hatar ar nar det finns nagot man vill beratta for hela varlden men far inte. Hemligheter ar inte bra for nagon. Det ar bara jobbigt...


Kommentarer
Postat av: mr

alltså du och hemligheter alltså! hahah

känns fan som om du har blivit konstigare där, fast när jag tänker ordentligt på det har du alltid varit konstig!



puss på dig. hoppas hemlisen bli sann!

2009-10-03 @ 23:21:48
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto
Postat av: frida

haha jag kan inte hantera hemlisar...

men seriost , jag tror jag faktiskt har blivit konstigare har... vet att det alltid har varit natt fel pa mig , men anda.



puss. jag med ! ;)

2009-10-03 @ 23:24:40
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: mr

vi är wierd båda två hööru. det är ingen hemlis i alla fall ;)

2009-10-04 @ 00:43:13
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto
Postat av: frida

sja;vklart inte :)

2009-10-05 @ 01:30:44
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0