glamorous indie rock and roll

Yes , da var i alla fall en college ansokan finslipad , betalad och inskickad ! University of South Florida , woho , grattis till mig. Bara cirka 6 stycken till to go... Man kan ju alltid hoppas pa att nagot av universiteten vill ha mig , haha.

Har once again inte sa mycket att beratta. Skolan rullar pa som vanligt , alla manniskor beter sig som vanligt , ingen larare gillar mig som vanligt... Idag tvingade till exempel min biologi larare mig att stanna kvar efter lektionen och forklara varfor jag skolkat fran hans lektioner forut. Mycket laskigt. Efterat fick jag chokladpudding av min kompis Carly. Mycket gott.

Igar under min law and justice field trip sa sprang jag in i en stangd dorr. Det var roligt. Jag och Amanda lag typ pa golvet och grat av skratt i tio minuter , och efterat nar varan larare fragade vad som var hojdpunkten med resan sa holl alla med om att min krock toppade allt. Kul att roa folk ibland.

Jag ar kissnodig.

Nu ska jag titta pa FlashForward. En ny serie. Avsnitt 3. Den ar bra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0