boys boys boys

Hej manniskor. Jag ar val medveten om att det var ar sedan jag uppdaterade , sorry.. Kommer knappt ihag vad som hant sen jag sist uppdaterade. Halloween har varit iallafall. That much i remember :) Det var i alla fall kul. Vi var The Wizard of Oz. Gillart. Haha lite drama under kvallen , men sant ar alltid kul.. Veckan darefter var val ganska slow (but high hahah). Dagarna var val ganska som vanligt.. Sen vare helt plotsligt helg igen , match igen sen skola igen.. Och nu ar vi har ! Woho. Va nyss med Zach (min boyfriend om ni inte visste det) , vi hittade pa bus heheheh. Skoja. Lite. Om vissa grejer.
Whatever.
I helgen ska vi fira Mary. Det blir Hookah i Blueberry Park om det sager er natt. Sen helgen efter det ska jag till Florida , yaay ! Sol och bad , om vadret tillater det. Sen helgen efter det ar the magic weekend , JAG AKER TILL SVERIGE for att traffa dem tre underbaraste manniskorna i hela varlden :D Laaaangtar som en javla dare. Langtar att fa skratta med er , prata med er , ta pa er (misstolka ej) , krama er , grata med er , och mest av allt att bara va med er. Sitta i tystnad och bara njuta :) Alskar er !
Och sen helgen efter det ska jag till New York men who cares. Inget kommer kunna toppa 27 november - 30 november :)


Brynn , Renee , jag och Olivia. Vi akte o kopte pumpor och skarde ut ansikten i dom dagarna innan halloween :)


Pumpkin Carving


The Wizard of Oz Crew !
Glinda the Good Witch (jag) , The Lion (Renee) , Dorothy (Brynn) , The Wicked Witch of the West (Mary) , The Scarecrow (Emily) och The Tin-man (Anna)


ni tre alltsa. kan man bli sjukare eller battre ? tva veckor <3

PUSS O KRAM , SYNS PA STAN !!!

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha älskar den där bilden på oss vi är så fula:D:D ååååååååååå kan inte beskriva min längtan hihihi det kommer bli dom bästa dagarna i mitt liv:)

2009-11-13 @ 03:57:55
Postat av: frida

hahahahha dena r sa javla candid :D

JAG LANGTAR SA MYCKET SA JAG BARA VILL SPRINGA RUNT HUSET NAKEN !!!



nastan...

2009-11-13 @ 03:59:27
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: maddddde

<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<<3<3<3<3<3<3<33<

2009-11-13 @ 08:36:32
URL: http://madelennn.blogg.se/
Postat av: matilda

<3<3<3<3<3<333>3<33<3<3 kan det bara gå två veckor???

2009-11-13 @ 14:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0