send my love to the dancefloor

hola !
nu är det helg , mycket välbehövligt om jag får säga det själv ! fastän den här veckan inte har varit speciellt ansträngande direkt så känner jag mig ändå väldigt trött ;) dock så kommer väl den här helgen spenderas med mina italienskaböcker upptryckta i ansiktet mest. not. jag är dålig på att plugga.
ikväll ska jag göra INGENTING , woho ! jag och mamma ska bara sitta i soffan , kolla film och mysa. sen imorgon ska jag spendera dagen med sabina , som jag inte träffat på länge :) det ska bli kul ! och på söndag så har jag och mr mät bestämt att vi ska kolla på borta med vinden (linnea kära vän , vi vill gärna att du är med oss bara så du vet) hihi.

det var inte så mycket mer jag ahde att dela med mig ! förutom att cobra starship har släppt en ny låt idag (igår?) som ska vara med på deras nya skiva som kommer i sommar :D good girls go bad heter den , och leighton meester är btw med och sjunger lite. den är fett bra ! me likes it big time.

här kan ni få lyssna lite ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

vilken tid?:P

2009-05-09 @ 23:52:38
Postat av: frida

vet inte , haha har inte pratat nå mer med henne ;)

2009-05-10 @ 13:17:55
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: SKÖNHETSTIPS, PRODUKTTIPS & HEMMAKURER

ÄR DU EN SÅDAN SOM ÄLSKAR OLIKA SKÖNHETSKNEP FÖR ATT MAXIMERA DITT UTSEENDE? JAG HAR NU STARTAT EN HEMSIDA DÄR JAG LÄGGER UPP SKÖNHETSKNEP SOM DU KAN TA TILL MED MED DINA EGNA MATVAROR BL.A.



DET HÄR ÄR INGEN VÄRDELÖS REKLAM, DET HÄR ÄR ETT SÄTT FÖR MIG ATT VISA ATT DET FINNS EN HEL HEMSIDA OM JUST DET NI DAGLIGEN EFTERFRÅGAR. FYLLIGARE HÅR, BÄTTRE HY, LÄNGRE NAGLAR, STÖRRE LÄPPAR ETC.



SENASTE INLÄGGET HANDLAR OM HUR MAN KAN UNDVIKA ATT GÖRA DET STORA MISSTAGET NÄR MAN TVÄTTAR HÅRET…

2009-05-10 @ 17:48:00
URL: http://skonhetstips.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0