a dustland fairytale

hello children. idag har det varit en bra dag , för idag har det varit super fint väder med blå himmel och sol :) det gör frida lycklig. snart tror jag att jag ska pallra mig ut med min bra bok och läsa på altanen , det gör mig förhoppningsvis ännu lyckligare ! fast det kan vara för sent för de nu maybe..
just nu sitter jag och lyssnar på kings of leon , som förövrigt ska till hultsfred och som förövrigt (2) är super duper bra !
jag har värsta sommarkänslorna nu , det får man när man kan gå ut med jycken utan jacka och solen skiner i ögonen. och nu längtar tills sommarlovet som fan. då kommer mycket hända. skolavslutningen (studenten) , madde kommer hem (happy moment) , peace&love , hultsfred och sen the big day , flytten till la america :D

just ja , förra veckan införskaffade jag mig en liten longboard , väldigt fin är den :D man kanske ska pallra sig ut och glida lite på den istället , hihi , fast som matilda sade nyss så kanske de är lite för mycket grus på backen. jag och hon ska i alla fall rulla omkring som riktiga coolingar i sommar :D

idag köpte jag en ny väska o en klocka på the ants btw :) me like



the boys från kings of leon


lay where you're laying
don't make a sound
i know they're watching
they're watching

all the commotion
the killing of pain
has people talking
they're talking

you
your sex is on fire

Kommentarer
Postat av: mr

kings of leon i mitt hjärta (big time)



och ja fyfan vad coola vi kommer bli, verkligen ! (Y) längtar hur mycket som helst !



+ älskar solen mest av allt, hade solbrilzzz idag när gardin och jag var ute och gick, wiihooow!! :O

2009-03-17 @ 17:30:19
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto
Postat av: frida

svar: kings of leon äger :D



vi kommer äga phett mycket ! hihi. jag älskar solen

2009-03-17 @ 18:53:43
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv: Kommer bli ascoolt :D

2009-03-18 @ 13:59:24
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Linnea

Inget låter dåligt om man säger så ;):D

2009-03-19 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0