me, you and my medication

jag kan inte förstå att det bara är cirka åtta dagar kvar tills jag flyttar till usa. tänk om jag blir kvar där föralltid ? tänk om jag aldrig mer flyttar tillbaka till trista sverige ? a dream come true ? eller ?

det känns som att det är så himla mycket jag vill göra , men att jag inte har någon tid alls. det är redan fredag kväll och på måndag morgon åker jag och madelen till stockholm. på tisdagen så åker vi två sen till hultsfred direkt från stockholm och sen flyttar jag ju. borta föralltid. tusentals mil på andra sidan atlanten. med alla mina vänner och allt jag känner till kvar här hemma. det är lite läskigt.
ja , jag kan i alla fall trösta mig med att jag ska få gå på blink-182 den 14 augusti. världens bästa band. någonsin. har alltid varit , kommer alltid vara. och dessutom så kommer jag få se kings of leon på onsdag. det näst bästa bandet i världen. tänk om gudarna där uppe bland molnen också kunde vara givmilda och låta mig hitta biljetter till cobra starship den 3 augusti när dom spelar i ohio , inte långt bort från pittsburgh. det skulle vara den ultimata känslan. de tre bästa banden i världen under en enda sommar. man kan ju inte göra annat än att älska usa då det verkar vara roliga spelningar hela tiden.

jag vet inte riktigt meningen med det här inlägget. var bara tvungen att få fram min nervositet och min glädje.

r.i.p michael jackson. någon som alltid kommer vara älskad och ihågkommen. the king of pop.

Kommentarer
Postat av: matilda

babe då! det låter så sorgligt när jag läser ditt inlägg. men allt kommer gå jätte bra och du kommer ha förjäkla roligt!

om allt suger kan du ju alltid ringa moi! ;)



älskardig

2009-07-06 @ 13:14:07
URL: http://mrose.bubbleroom.se
Postat av: Linnea

åååååå frida helt underbart att läsa allt:) vilken helvetes resa dit hihi.. stackars dig och texas! åå jag önskar att jag var där med dig" saknar dig så! saknar tjejsnack saknar tjejkvällar med film maraton! vill bara prata prata prata... dfu kommer få det så bra i usa! helt underbart! vi måste boka plan:) menar det! puss puss min kära vän:) ring mig någon dag!

2009-07-26 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0