one day , robots will cry

tjobre ,
nu var det längesen jag uppdaterade bloggen så nu får jag inget dåligt samvete för att jag skriver lite hihi. har dock inte mycket att dela med mig som ingen redan vet om...
min pappa har fyllt 50 , wiho , grattis till honom. nästa helg ska han ha 50års party , kommer väl typ 60-70 pers så de blir skoj. massa fulla gamlingar är alltid rolig underhållning.
jag har varit sjuk i hundra år också , inte särskilt kul... har också fått hem en sån där varning från skolan för förmycket frånvaro. snart får jag studiebidraget indraget , hehe not so funny. har lovat min moder och fader att aldrig mer skolka/komma försent. får se hur det blir med det... kom ju en kvarting försent senast idag. dock är jag mycket förvånad över att de inte har gett mig nått straff än. fast , det är inget jag vill ha så jag tänker inte fråga om nått direkt hihi
vad har mer hänt då ? typ nada. jo the killers kommer ju till hultsfed, de va lite kul ! och håkan kommer till peace så nu har jag bestämt mig för att dra dit också. kommer gå åt mycket av min icke-existerande förmögenhet.

imorgon drar min far , min morbror och mina två bröder till england på fotbollsresa... vet att ni typ dog utan den informationen

just nu sitter jag och har lite panik över att jag måste hålla värsta super presentationen om hiv/aids imorn på samhällskunskapen som vi har "arbetat" med sen innan jul. jag har då inte gjort ett piss... jag är en mycket lat människa som behöver vara uppe hela natten (inte för att det är någon speciell sak för moí men ändå). inte heller blir det bättre av att hundskrället ligger bredvid mig och piper som en jävel för att han vill ut , och såklart är det min tur att ta honom på en promenix. just my luck liksom... vet ni hur isande kallt det är ute ?

nu är de bara 3 veckor tills jag flyger över atlanten till min framtida hemstad och ska checka out hus och skolor. jag kommer antingen börja på north allegheny high school , pine-richland high school eller fox chapel high school. hihi spännande !


är jag tillåten att säga att jag längtar tills jag flyttar ? ;)

jaja , det var allt för mig den här gången.
peace out , bitches !

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha,,,

mm 50 år festen kommer bli en legend i historien!

jag längta dock inte tills du flyttar:(:( usch...

haha fast förstår dig gudvilken känsla att få lämna skitstaden mohahaha

2009-01-29 @ 17:43:28
Postat av: malle

oommggg haha! super gillar att diu ahr skrivit :P hihihiihih. jag lngtar inte tills du drar, men jag vill också lämna skitvässan. imorn äre fredag :D kissi

2009-01-29 @ 18:28:55
Postat av: mr

ja festen kommer bli super skoj! !

förövrigt, det kommer bli grymt kul för dig! jag kommer inte ha lika kul! jag måste träffa edward snart, frida!!! eller den nya snyggingen!!



2009-01-30 @ 02:22:34
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto
Postat av: mr

kollare på house bunny nyss, skrattade som fan ibland.

ps, laddade ner stockholm boogie ;)

2009-01-30 @ 02:24:15
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto
Postat av: madddd

jag kommer pa din 18ars dag har jag bestamt :)

2009-02-03 @ 01:50:23
Postat av: Camilla

Fyfan ;D Bor ni där på ombestämd tid eller är det meningen att ni ska bo där forver eller? :D

2009-02-15 @ 16:39:44
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: Håhå fan vad härligt :D När äre ni drar?

2009-02-15 @ 22:10:07
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0