just a taste

okej damer och herrar (endast damer egentligen , jagvet) grejen är ju den att jag inte tänkte skriva någonting förrän jag flyttat !
dock kanske jag skriver nått inlägg ibland.
det här är ett undantag så få inte för dig att jag tänker bli nån bloggare nu , mallan



just nu lyssnar jag på the thrills - deckchairs and cigarettes ,  thrill




tänker på sommar.
saknar.
soft med värme.
vill ha nu.

om 6 veckor är det sportlov , då smällere
längtar lite faktsikt , de ska bli coolt

nu ska jag nog kolla på gilmore , min favvo
sen sova













just dont change a thing


puss , ses på stan

Kommentarer
Postat av: mallan

åhhhhhh :). jag tänker ändå gå in här ibland med hopp om ett nytt inlägg ;). swweeet puss

2009-01-09 @ 10:09:24
Postat av: mrrr

darling.darling.



vad fint med en blogg!! skriv !! jag är ditt största fan!!

2009-01-13 @ 14:42:13
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto
Postat av: madelän

men lite skrivning skaru val ha tid me elle? puss parej!

2009-01-14 @ 21:33:58
URL: http://madelenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0