set the fire to the third bar

HejHopp. Tusen ar sen jag uppdaterade nu. Sitter och vantar pa att mamma ska komma hem fran att ha hamtat mormor och morfar pa flygpatsen , hihi , langtar. Plus sa skare bli asskont nar dom kommer , ar sa javla hungrig o vi far inte ata forran dom kommer. Vilket suger lite.
Uhm , vad mer hander i mitt liv ? Pa fredag kommer Oskar hit. Kara broder , till och med saknat honom. Sen slutar jag skolan (den 23 !!! men vi ska skolka den dagen o aka till Seven Springs och aka skidor istallet , sa tekniskt sett sa slutar jag 22 haha)  sen are jul , sen aker mormor och morfar hem , sen den 27 aker vi till New York och traffar the people (Stenholts och Karlssons och Maria kommer dit om det sager er nagot) Sen den 30 bilar vi alla tre familjer hem till Pittsburgh igen och firar nyar hihi. Vi kommer bo 16 pers i varat javla hus. Kommer fa kramp. Lina ska i alla fall folja med mig till skolan i januari. Far val se hur manga av mina trakiga lektioner som jag struntar i att ga till da (typ alla).

Florida var roligt. New York var annu roligare. Och Sverige var roligast (skoja , det var trakigast. heheheh. skoja igen).

Jag borjar bli nervos for min framtid. Flytta till Paris direkt jag tar studenten eller ga ett ar pa college har forst innan jag flyttar ? Hjalp mig att bestamma ! Jag ska gora en plus/minus lista till nasta gang jag uppdaterar (vilket jag lovar att gora oftare ! Typ varje dag fran och med nu. Forsoka i alla fall).

Plus sa borjar jag bli orolig for februari. Varan nasta dans. MORP. Prom baklanges. Tjejer bjuder killar. Jag ar en tont jag vet , bara en tont skulle bli nervos sa har langt innan hahah. Forlat...

Puss. Saknar er !




Tank om jag kunde fa vara sa dar snygg ?

Kommentarer
Postat av: linnea

du är så snygg:) haha plugga i florida!! saknar dig pussssssss:)

2009-12-20 @ 00:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0