pushing the senses

Hejhopp !
Kom precis hem fran min lilla "blinddate" haha. Lauren tvingade mig att va med henne , hennes boyfirend och hennes boyfriends kompis. Det va faktiskt kul. Han var rolig ;) Vi fyra ska va igen pa lordag kvall... Sova over hos Lauren. Allihopa. Woho. Typ.

Igar hade vi lite julklappsutdelning vi tjejkompisar. Fick bland annat en assnygg ring och ett assnyggt armband av Renee. Imorgon sa ska vi allihopa sova hos Brynn for att kliva upp tidigt pa onsdag och aka till Seven Springs och aka skidor ! Yaay.

Sen are jul. WOHO. Tank er , jag jublar for att det ar jul ! En kallhjartad manniska kan kanna sig lite forvantansfull infor jul anda. Kanske bara blivit lite sentimental for det ar asmycket sno ute.

I helgen partajade jag med Margaret , Alyssa och en annan Lauren (inte min blinddate Lauren). Det var skoj. Hehe.


Har ar vi fran i helgen... Ascoola va ?

Aja. Detta var allt for mig for den har gangen. Skriver val igen nar jag har natt intressant att beratta. Typ pa sondag. Sa kan jag skriva om min andra "date" med lille Zack (ja , alla i det har landet heter Zack. Detta ar dock ingen av alla dom jag namnt forut). Haha , fett nerdo jag ar.

Puss darlings.

Kommentarer
Postat av: matilda

alltså, hahah snygg keps! ;)



btw, jag gillar nya zack boj!!

2009-12-24 @ 21:47:08
Postat av: linnea

zack zack zack alla heter det hihi men gillart:)

puss älskar dig! <3

2009-12-31 @ 00:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0