wet hot american summer

helluu !

sitter och pluggar lite teori till korkortet samtidigt som jag kollar pa en film , the edge of love heter den. den ar riktigt bra :)
idag har jag tagit tva vaccinationer som man behovde ha for att borja pa skolan , nya regler for i ar tydligen , sen efter det sa akte vi dit (till skolan) och lamnade lite papper. fick ocksa se mitt schema da plus att jag fick veta mitt skap och min skap-kombination :) B0020 ar mitt skap haha ;) allas scheman ska dom skicka pa fredag sa att alla far dom samtidigt , sa jag fick inte ta hem mitt. men om jag minns ratt sa kommer jag borja med PE (idrott) varannan dag , sen varannan dag har jag bara study hall (haltimme om ingen forstod) , efter det har jag drawing , sen acting , sen tror jag det var law and justice , sen composition (ett engelska amne) . efter det har jag lunch och eftermiddagen borjar med en till study hall sen matte och sen biology. jag har missat natt amne , minns inte vad men jag ska ha nagot mer pa eftermiddagen iaf. far beratta nar jag far schemat :) de har amnena laser jag dock bara forsta terminen , andra terminen ar det lite annorlunda. de enda jag kommer ha hela aret ar PE , matte och biology.

i mandags akte oskar , maria och viktor hem.. kanns lite tomt har hemma utan dom haha.

jag gor inte sa mycket om dagarna kanns det som haha. aker till klubben och tranar lite , och sa drar jag ibland ut pa morgnarna och springer. alltid skont att vakna till lite ! fast ibland pallar jag inte att ga upp ur sangen , och det ar sa jobbigt for anda tiden pa dagen man kan springa ar pa morgonen. det ar inte alldeles for dodshett da :P idag och i mandags har det varit ganska daligt vader dock.. regnade i mandags och askade bade igar och nu. men aven fast det ar mulet o sa sa blir det anda aldrig kallt , det ar javligt skont !
i sondags vare riktigt hett , over 35 grader i skuggan (tror det blev typ 37 ett tag) och sol hela tiden. vi var nere i downtown och strosade omkring. det var typ det varsta jag varit med om , linnet jag hade pa mig var verkligen helt klistrat mot kroppen. skojar inte... men pa eftermiddag gick vi till grannarna och fick hanga med dom vid deras pool. dom tyckte lite synd om oss eftersom vi ar typ det enda huset i omradet utan pool haha... det var kul dar iaf , en av sonerna ar lika gammal som mig och ska ga i skolan med mig. hehe.

fick en skolkalender postad for nagra dagar sen ocksa , den 27e borjar jag :) 17 oktober are homecoming dance , den 20 februari are en till dans grej och den 29 maj are senior proom heheh. wiho

pallar inte att skriva mer , det blir alltid sa langa inlagg nar jag skriver. far kora oftare och kortare nu...
tankte lagga upp lite bilder fran mitt rum ocksa , som matilda bad mig :P allt ar inte helt fixat an dock , alla tavlor och speglar ar inte uppsatta utan ligger i soffan typ haha. men vafan , orkante bry mig


skrivbordet star direkt innanfor dorren


min nya stora sang :D och soffan som fatt agera lastutrymme...


den mest (o)stadade delen av rummet haha. hade garderobsdorren stangd ocksa , dar inne are kaos nu...


huset som det ser ut fran framsidan :)

Kommentarer
Postat av: matilda

alltså nu saknar jag dig så det gör ont! haha. fyfan. alla dina saker! hahah.



jag och linnea ska ta ett super fint kort på oss och skicka till dig. som jag förväntar mig att det ska vara inramat när vi kommer till dig!



puss älskardig.



ps, nice guys finish last, pete wentz is the only reason we're famous, living in the sky with daimonds är bäst... elller seriöst, alla låtar är fan bra. duu borde fan gå och se dom jacks



2009-08-12 @ 23:16:23
Postat av: matilda

inramat och upphängt på ett fint och speciellt ställe!!!**

2009-08-12 @ 23:17:43
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto
Postat av: frida

gor ni det sa lovar jag att satta upp det direkt :D plus att jag ska kopa en superduper fin ram da ocksa !



ps. jag vet , jag vill ! men dom spelar inte har... dock borde dom gora en stor turne snart :D



puss darling !

2009-08-12 @ 23:21:19
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: matilda

man kan ju hoppas på stor turnee liksom :P



great. vi fixar :D:D

2009-08-13 @ 00:57:36
URL: http://howifoundoutaliensexists.blogg.se/
Postat av: lg

:,( saknar dig... Ditt rum ser superduperfint ut! Stort och fint:D har ni målat om? Älskar skåpet för dina muggar:D me like very much! måste träna på englskan tills vi kommer;) mohaha..

Älskar dig Frida pusspuss:)

2009-08-16 @ 00:19:42
Postat av: frida

tacck :D nej det var vita vaggar fran borjan , ar det overallt pa overvaningen :) haha ja jag gillar det ocksa , men alla fick inte plats haha...

ah , killarna gillar nar man bryter ;) dock kanske inte det spelar nagon roll for dig haha... jag kan agera tolk !

alskar dig ocksa !

2009-08-16 @ 00:55:50
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0