time to unwind

Wazzzup ?
Hej o ha , handelserik dag idag ! (For ovanlighetens skull...)
Borjade med att jag akte till mallen som sagt , va dar ett tag. At subway (blev bjuden rattare sagt... he-he-he) sen skjutsade mamma hem mig. Darefter sa gick jag over till grannarna som jag sag satt ute. Det var Matts (killen som ar i min alder) lillasyster och hans flickvan (Jenna) som satt dar och pyntade nagra byxor till Marissa (lillasystern). Hjalpte dom lite , satt o snackade. Sen sa akte vi ivag o shoppade lite till , bla annat sa ville Marissa kopa Hannah Montana filmen. Sa nar vi kom hem sa satte vi pa den o at pizza som mrs Locke (mamman) hade bestallt :) Det var jatteroligt. Jenna ar fan stortskon haha. Matt kom hem efter ett tag ocksa , han hade varit pa bio med nagra kompisar. Dom ar sa sota tillsammans :D Bada ar helt knappa haha. Jenna haller hela tiden pa o sager till Matt ba "You don't appreciate me!" Tillslut sa hon det sa mycket sa till och med jag blev smittat och skrek till Matt att han maste uppskatta henne mer. Dom holl pa o mobba mig ocksa o snacka om nan kille i Matts lag som tydligen var kar i mig , fastan han inte ens traffat mig :P Han blev kar nar Matt hade berattat att jag var europe haha. Efter det kollade vi pa AFV innan jag gick hem , nu. Wiho.
Det var en kul kvall , kul att lara kanna dom lite battre :) Jenna skulle presentera mig for hennes kompis Olivia som tydligen ska ha samma lunch som mig sa jag slipper sitta ensam haha. Det ar ganska najs.
Nar man sag dom tva vara sota tillsammans blev man lite sugen pa att skaffa boyfriend faktiskt.... Dock inte Matts lagkompis haha , dom visa han i deras yearbook fran forra aret , ej snygg... Helst inte Fredrik heller , dock verkar han lite kar i mig. Vilket ar ganska synd , for han ar inte heller sarskilt najs... Dock bjod han mig pa party den femte september , funderar pa att ga bara for att... Det var ju ett tag sen ;)

Puss och kram pa er !
Miss u and love u !
Until we meet again.... (I'm so dramatic)

Kommentarer
Postat av: mr

åhihi! vad härligt det låter! :D



måste erkänna att jag är lite avundsjuk för att dom får träffa dig och du kommer få dina nya bästa vänner. hmm. jobbigt läge detta är!

men jag är sjukt glad för din skull att du börjar få friends! :D



älskar och saknar dig ocksså babyJ

Postat av: frida

haha , tro mig , ingen kommer kunna toppa de vannerna jag har hemma i sverige :)<3



men det kanns bra ! nu behover jag inte kanna mig totally lost forsta dagen !

2009-08-22 @ 15:22:23
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag vill vara med dig i usa! låter helt underbart faktiskt:) så grannen har flickvän?:O:S

miss youu pussisss :)

2009-08-23 @ 16:57:17
Postat av: frida

haha ja det hade han , hon verkar jattesnall :D

saknar dig !!

2009-08-23 @ 20:56:56
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0