high school neve ends

Kande att det var dags med ett litet inlagg nu :)

Jag har nu gatt tre hela skoldagar pa mitt nya high school , och det ar verkligen en annorlunda upplevelse kan jag tala om...
For det forsta ar byggnaden sa jaavla stor sa jag kanner mig lost som fan hela tiden. Forsta dagen gick jag omkring hela dagen med bade en karta over skolan och mitt schema upptryckt till nasan. Dessutom har man endast fyra minuter att ta sig fran klassrum till klassrum sa det brann i roven pa mig ocksa. Nu har jag dock borjat fa in lite rutiner och hittar till alla mina klassrum.
For det andra sa ar det sa javla packat med manniskor jamt och standigt ! Alla borjar ju alla sina lektioner samtidigt och slutar alla sina lektioner samtidigt , och nar klockan ringer sa stormas verkligen korridorerna av elever. Det ar langa koer varje gang och det tar typ flera minuter att ta sig upp for en trappa , haha det ar cp. Tank er liksom rudbeck , en enda byggnad , ca 400 mer elever och alla slutar samtidigt ;)
Forsta dagen kande jag mig bara ensam och missanpassad , hade ingen att ata lunch med och kande mig som att jag gjorde fel jamt och standigt haha. Vagade knappt prata heller eftersom jag trodde jag skulle saga fel eller natt.
Andra dagen blev mycket battre , jag bytte min lunch till period 9 dar alla mina vanner har lunch vilket resulterade i att jag aven fick engelska med Anna , viket verkligen var en trevlig overraskning ! Sen pa lunchen brukar vi satta oss ute i solen och ata , det de flesta av mina vanner har med sig a typ en liten yoghurt , minimorotter och en pase kakor eller kex eller natt , haha.
Jag har fatt tva stalkers ocksa , en kille i min law and justice class som alltid kommer fram och pratar med mig och ska walka mig till min nasta class o grejer haha. Tydligen sa ar han verkligen en bad boy enligt mina friends. Plus sa ar han ful sa det ar inget att satsa pa direkt haha ;) Sen are en kille som jag bade har study hall varannan morgon med och biologi pa eftermiddagen med som alltid sitter o vinkar och blinkar med ogonen o flinar o grejer. Han stor mig som fan haha.
Jag har en valdigt konstig kille i min drawing class ocksa , han ar typ tjock som fan , super ackligt har , fet mustasch , och varldens konstigaste rost. Nar varan larare fragade vad vi ville fa ut av kursen ocksa , han ba "Uhm... uhm... I would like to... uhm... learn how to draw legs!" ja ba okeeeeeejjjj.... Haha.
Jag aker till skolan varje morgon med Matt , min granne , och enda tills idag har mamma hamtat mig eftersom Matt har sin football training. Fran och med imorgon ska jag dock fa skjuts hem av Emily som bor i narheten av mig. Snall tjej det dar ;)

Pa fredag ar det sasongens forsta football game , och tydligen sa kommer det bli galet :D Min skola ar verkligen crazy , for varje match sa typ malar sig eleverna i ansiktet med North Allegheny fargerna (guld och svart) och har varsta galna outfiterna. Emily och Anna har sagt att dom ska komma hem till mig innan matchen pa fredag och kla mig i en passande outfit o ta med mig pa matchen. De andra tjejerna har cross country training innan sa dom aker direkt till matchen.
Hoppas att de blir party eller natt efterat :D
Dock blire party pa lordag , for da ska Anna ha fodelsedagsfest eftersom hon fyller 18 imorgon (samma dag som den underbara Linnea Gyllensward). Det ska bli skoj !

Nu orkar jag inte skriva mer , sitter och ater pepparkakor som Anna tog med sig till mig idag pa lunchen (hennes pappa ar svensk sa han ger henne enligt henne "a bunch of disgusting swedish foods" haha. Nejda , pepparkakor gillar hon ;) Jag ar hungrig som fan... Blir laxburgare snart , wiho !

PUSS HEJDA !
Saknar er mina svenska vanner !
Och grattis pa fodelsedagen Linnea !!! <3

Kommentarer
Postat av: emma brovin

alltid kul o läsa dina inlägg :)

2009-09-01 @ 16:13:54
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: mr

hahaha gillar bild-killen. och tycker att du ska ha sex med bad boyen på toan i skolan ;)



orka att allt låter amerikanskt! btw när ska du ta körkort? gjorde du inget test hos läkarna?



saknardig. tar hand om linnea imorgon kväll ;)

Postat av: madddde

fan va underbart du verkar ha det raring ;D

saknar dig!

2009-09-02 @ 18:07:59
Postat av: frida

emma: taack :)



matilda: haha maybe , baby ;)ska ta testet i helgen , haha gjorde en lakarundersokning hos lakaren bara som man var tvungen att ha for testet :P gjorde ju inget test dar heller haha.



madelen: inte lika mycket som jag saknar dig :)

2009-09-04 @ 04:52:38
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: linnea

tack frida:D:D herregud låter helt craazy men gud så kul är inget annt än avundsjuk:D MISSSSS YOU vi måste prata snart i skype vill prataprata:)

2009-09-04 @ 19:51:52
Postat av: frida

det ar lite crazy :D

saaaaaaknar er , ni maste komma hit !

2009-09-04 @ 21:11:08
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0