FEELING THIS

SKDHGFLSKJGBLDJSZHBGALKZJERBGKSJGNSlKDBV,JDFVBDKFHGSDJBV , HDDJZHBDHGJSHBGjsdgVB,nbs c,JHSDVFMSHVFSJHJVFSJGRTE DFKJDD.FG,TUP954YKNT5 NTUOIEN R56U4K,34H6,Q.457.Y475.KBBVYSHXHB;OXOLXRBVHBH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag ar dod , jag kan inte leva. man kan inte vara sa har lycklig ! man kan bara inte. tararna rinner som fan...

utan tvekan den basta kvallen i mitt liv.
utan tvekan det basta bandet i varlden.
utan tvekan de tre skonaste killarna i varlden.

skulle inte byta den har kvallen mot nagonting.

det gar inte att beskriva med ord hur lycklig jag ar och hur fantastiskt det var !!!

BLINK-182 AR DET BASTA SOM NAGONSIN HANT MANSKLIGHETEN !!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: mr

haha åh fyfan vad härligt!! gud vad roligt friddaa!!!



BILER eller vad som helst! vad gjorde dom på scen? spela dom alla fina favvolåtar?

2009-08-15 @ 12:56:13
URL: http://howifoundoutaliensexists.blogg.se/
Postat av: madddde

åh fyfannnNnnn!! jag blir avundsjuk! gud va kuuuul! ja lite detaljer tack :D :D

2009-08-15 @ 13:23:13
URL: http://madelenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0