everything's magic

tjoho !

dagarna gar snabbt , nu har jag ju bott har nastan en manad. det kanns det verkligen inte som... pa mandag aker oskar , maria och viktor hem ocksa , det blir lite sorgligt... vi har i alla fall fatt i ordning pa huset nu. nastan. moblerna har kommit vilket ar en liten underlattning. nu slipper man sitta pa golvet o ata med gamla tv kartonger som matbord :P haha.

just nu ligger jag pa golvet i mitt rum och kollar pa kort som jag har har pa datorn. idag nar vi handlade mat sa fick jag mig ett litet ragg  , ett retard som packade ner varorna i pasar haha. han sa till mamma att han tyckte jag var very pretty sen gjorde han massa tummen upp gester och sa att jag var excellent. en poteniell make om jag inte hittar nan annan heheh...
igar var vi pa en stooor outlet med massa affarer och shoppade lite och imorse var jag ute och joggade en stund :)

i tisdags akte vi till niagara fallen i buffalo uppe i new york :D det var typ skit haftigt ! till och med nar man stod vid parkeringen , en bit bort fran dar man kunde sta och titta skvatte det sma vattendroppar pa en. man kan ju ta en bat som aker in i fallen (alla som sett bruce den allsmaktige vet kanske vad jag pratar om) och det bestamde vi oss for att gora. men sen nar vi betalat o satt pa oss de vackra gula regnskyddet och de vackra sma badtofflorna man var tvugnen att ha sa upptackte mamma att vi kopt biljetter till nat annat haha. istallet for baten sa fick vi komma ner i en liten grotta typ och darifran sa kom man ut , exakt mitt i ett av fallen. det var sa javla grymt ! man gick runt pa en liten stallning som dom hade byggt upp och kunde sta mitt i liksom. blot blev man , men det vare vart :D

och i onsdags akte vi till ett stalle i ohio dar man kan aka pa white water rafting i varsta floden. det var ascoolt ! vi gjorde sant en gang vi var i thailand , men det har var sa himla mycket battre. dels var floden roligare och dessutom sa var man sjalv i flotten , inte med nan javla guide haha. dock ramlade jag och oskar av varan flotte i den varsta forsen. san javla adrenalinkick man far sager jag bara haha. kastades omnkring i vattnet , fick massa kallsupar och slog benen mot vassa stenar. dum som jag var satte jag ner foten mot marken , vilket man fick tydliga instruktioner innan att man absolut inte fick gora for da kunde man fastna av undervattensstrommar och drunkna eller slita av benen :P fast jag klarade mig haha , fick bara ett blamarke och ett sar pa smalbenet men annars vare lugnt :D oskar daremot vare varre med , han forsokte halla sig kvar vid varan flotte till skillnad fran mig som flog ivag som en liten vante. bara for han gjorde det sa typ klamdes han under vattnet mellan baten och alla stenar och skrapade upp hela kroppen typ. det var roligt efterat , inte just nar man lag i vattnet haha. 

BILDBOMB !

middag pa golvet med tv boxar.. oohyeah ;)
 
jag och min broder (yes han har snaggat haret , ofta inte snyggt ?) spelar lite kort hehe.

vi var pa baseball forra veckan :) pittsburgh vann ! wiho


emil , viktor , maria , oskar och jag
mamma stallde upp oss for att fota , dock skymde vi hela utsikten... ;)


emil , jag , viktor , oskar och maria




hey hoe , lets go !


taggning infor white water raftingen , alla sag ut som sma smurfar hehe..


THE END !


Kommentarer
Postat av: madddde

åh:D fan va kul du verkar ha! jag är avis... jag har vart in o kollat ¨på flygresor, hitta en för typ 4600, när lönen kommer bokar jag :D pussssss

2009-08-09 @ 10:55:37
URL: http://madelenn.blogspot.com
Postat av: frida

oj fan va billigt :D jag langtar tills du kommerrrr ! <3 puss !

2009-08-09 @ 15:55:08
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: mr

haha åh texas!

ska inte du också snagga dig, din tränings narkoman!!



pusssss

2009-08-09 @ 16:36:45
Postat av: mr

haha btw orka blommorna på kartongen! HAHA

2009-08-09 @ 16:37:37
Postat av: frida

haha naa , dock har jag klippt mig ! det glomde jag skriva ! blaa , det blev for kort.... dumma mamma :(



haha dom var en present fran nan vi var hemma hos , hon tyckte sa synd om oss for att vi inte hade mobler :D

2009-08-10 @ 01:48:52
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: emma brovin

roligt när du lägger in lite bilder :D

2009-08-11 @ 13:54:09
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: matilda

omg klippt dig? KUL!

2009-08-13 @ 03:11:04
URL: http://howifoundoutaliensexists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0