enthused

Hejhopp !
Snart ska jag ga ut och ga med lilla jycken. Han har blivit san amerikan sa han vill aldrig ga na langt langre haha , det ar skont. Dock kan det bero pa varmen mixat med hans tjocka svarta pals , vad vet jag.... Haha. Efter det ska jag traffa Fredrik pa shoppingmallen sa ska vi shoppa lite , sen ska vi och kolla pa bilar och kanske hamta den vi kopte forra veckan , om pappa har tid :)
Jag skippar traningen idag , men det kanns anda ok for jag tranade tva ganger i forrgar sa da borde det ju jamna ut sig , right ? ;) Haha. Vi har borjat med vara privat tennislektioner forstar ni , da blev det bade gym och tennis i onsdags. Later sa amerikanskt med privatlektioner , tanker typ pa oc , haha , men vafan :D
Pa mandag ska jag fotograferas for min yearbook , mitt senior photo ska bli taget :) Man maste ha nagat morkt , langarmat och fint :P Orkante...
Sen pa tisdag sa har jag en lakarundersokning som man maste ha for att fa ta korkort , sa efter det nan dag ska vi aka till natt korkortsstalle sa ska jag gora provet , sen are bara att ovningskora skiten ur mig och lyckas med uppkorningen :D Woho ! Sen ar det ju till att ha en bil ocksa , men det borde inte vara na problem... Bilarna har ar mycket billigare an hemma , sa ;)
Sen aterstar bara torsdagen , dagen med stort D. Skolan borjar :O Haha. nejda , det ska nog ga bra ! Kanner nagra stycken nu sa...

Det var allt for mig den har gangen.

Puss



Detta ar varan nya bil , fast vi ska ha en morkbla :)

Kommentarer
Postat av: mr

omg körkort! så coolt! haha tennislektioner.

hoppas du har bil när vi kommer! fett soft! :D

snygg bil btw!



hare så kul på shoppingen!

Postat av: frida

haha ja , mamma o pappa kanske ska kopa en rod bubbla at mig (och emil , fast hana r ju gay om han kor den... ;) ahah) :D

2009-08-21 @ 18:07:22
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: madddde

ååååh:D hallå vem är fredrik? :P:D

2009-08-21 @ 18:28:49
URL: http://madelenn.blogspot.com
Postat av: Linnea

åååååå tennis!! är så avundsjuk skulle också vilja ha privata lektioner:) tänk när du får körkort fett coolt! KÖP BUBBLA! hur snyggt som helst! lycka till på dejten;)



pusss

2009-08-21 @ 21:29:16
Postat av: matilda

hahah stackars emil! han får pimpa den inside !

då kör vi en mini roadtrip till dig när jag och lg kommer!!!!!



2009-08-21 @ 22:25:55
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto
Postat av: frida

madde: fredrik ar min nya friend , han spelar i penguins juniorlag hehe.



lg: ja tennislektionerna ar fett najs , man lar sig som fan :D och det var EJ en dejt ! bla



matilda: jaaa ! nar kommer ni ?

2009-08-22 @ 05:14:52
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0