diamond girl

halloj !
kom nyss hem fran att ha legat och last i varan hammock. otroligt skont i skuggan !
imorse vaknade jag till liv vid 8 med en kopp kaffe. nagon timme senare akte jag , mamma och emil till klubben och gymmade lite och efter det stannade vid pa giant eagle pa vagen hem och kopte en varsin frasch sallad till lunch :) det blev ingen shopping idag , men det ar val bara bra antar jag. behover spara pa mina pengar kanner jag.. 
kan trosta mig med att jag ska fa se blink imorrn !! helt osannorlikt ! tank att jag antligen ska fa se dom ! allt kanns som en enda lang , fantastisk drom... vantar bara pa att vakna och inse att de faktiskt inte har haft sin reunion... det ar sa javla overkligt. tror jag kommer fa hjartstopp imorgon eller natt. skulle i alla fall do lycklig :D
 ikvall ska vi ut och ata pa restaurang for att fira att vi har bott har i exakt en manad. 

det blev en snabb uppdatering , blir ju mycket kortare att skriva nar man uppdaterar oftare ;) skriver kanske mer senare , annars blire val imorrn ! 
puss 

Kommentarer
Postat av: matilda

gud 1 månad går fort som fan alltså!



blink. omg

2009-08-14 @ 02:17:29
URL: http://howifoundoutaliensexists.blogg.se/
Postat av: lg

känns som mycket längre sen du åkte:S hoppas tiden går snabbare tills vi åker till dig:)

2009-08-16 @ 00:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0