all these things that i've done

Klockan ar 1 pa natten. Det enda jag gor ar att ligga har pa min heltackningsmatta och lyssna pa musik. Har iTunes pa shuffle och Mr Brightside dok precis upp. San javla sommar lat ! Det far en verkligen att tanka pa massa minnen , haha...
Idag har jag verkligen inte gjort nagonting. Jag har inte ens varit ute , trots det bra vadret. Alldeles for varmt for att jag ska orka ligga och sola. Jag har inte ens tranat idag (vet att ni blir chockade...(; ) ! Mycket mojligt att jag fortfarande ar i nagon sorts trans fran igar... Kanner mig helt handlingsforlamad.

Idag kom i alla fall mitt schema i posten. Det var mest det jag tankte dela med mig utav.
Sahar kommer val mitt forsta halvar se ut i alla fall;

Period 1: Varannan dag PE och varannan dag study hall.
Period 2: Drawing
Period 3: Law and Justice
Period 4: Acting
Period 5: Composition
Period 6: Lunch
Period 7: Trig and functions (matten)
Period 8: Study hall
Period 9: Biology

Och detta blir mitt andra halvar;

Period 1: Varannan dag PE och varannan dag study hall.
Period 2: Economics
Period 3: European and Russian history
Period 4: Creative writing
Period 5: Lunch
Period 6: English litterature
Period 7: Trig and functions
Period 8: Business communications
Period 9: Biology

Alla periods ar 42 minuter , och sen har man 4 minuter att ta sig fran en lektion till en annan. Kanns ju javligt vart med idrott , ska man kora i 30 minuter da bara eller ? For man lar ju fa tid pa sig att duscha...

Kommentarer
Postat av: mr

jag blir lite sugen på att läsa twilight nu..

gud vad kul det verkar :D

2009-08-16 @ 12:37:10
URL: http://howifoundoutaliensexists.blogg.se/
Postat av: frida

ja jag langtar , fast ar anda fett nervos... hihi

2009-08-16 @ 20:26:06
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: mr

tänkt kristen, ! hur skulle hon göra i en sådan här situation?

Postat av: frida

hon skulle roka pa lite....

2009-08-17 @ 01:02:01
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0