you are my joy

Jag har blivit sa duktig pa att uppdatera tycker jag ! Eller sa ar det att jag ar sjuk och inte har nagot battre for mig pa dagarna haha. Tankte faktiskt ga till skolan idag, gick upp och duschade imorse o allt men sa kande jag mig alldeles for sjuk, fick en hostattack som nastan fick mig att spy upp mina inalvor och mamma protesterade lite. Sa jag gick glat och la mig och sov igen. Sov sammanlagt 14 timmar inatt. Rekord ? Njaae. Hultsfred 08 - sov 17 timmar nar jag kom hem. Ska dock testa my luck och ga till skolan imorgon. Kommer missa alldeles for mycket i skolan annars. Hatar att hamna efter (gud vad det dar inte lat som mig, dock are sant)..
Finns inte mycket mer att saga. Vad har jag gjort idag? Ritat, skrivit och kollat pa Cougar Town...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0