painting flowers

PROM :)

(Varning for manga bilder)


Olivia, Texas och Jag. Enda mannen i vara liv :)


Best friends och grannar.


Broder :)


Olivia, next door neighboor Matt och jag.


Mary och jag.


Jag med min flickvans pojkvan. Vince


Love in the Limo.


Lauren, Mary, Brynn och jag framfor staden.


Tjejgruppen.


Black N' White ?


Brynn, Olivia, Jag, Renee, Emily


Olivia, var andra neighbor Matt och jag


Ex lovers ? haha


Framfor Heinz field dar Steelers vann Super Bowl forra aret (football).


Camping dagen efter. Jattepigg.
Beer pong i bakgrunden..


Studenthatt ?


Olivia, Brucey och jag.


Happy ?


Kommentarer
Postat av: linnea

man kan inte vara vackrare än vad du var på din prom:D <3

2010-06-17 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0